Academic Achievement In Bilingual And Immersion Education Av Elizabeth (University Of Auckland New Zealand) Rata, Tauwehe Sophie Tamati

Academic Achievement In Bilingual And Immersion Education Av Elizabeth (University Of Auckland New Zealand) Rata, Tauwehe Sophie Tamati

This book is about two innovative methods for teachers of bilingual students to use in improving their academic achievement. Transacquisition Pedagogy or TAP developed by Tauwehe Sophie Tamati is the method described in the book''s first part. It uses principles of flexible bilingualism and a task sequenced......
fra 1 699,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book is about two innovative methods for teachers of bilingual students to use in improving their academic achievement. Transacquisition Pedagogy or TAP developed by Tauwehe Sophie Tamati is the method described in the book''s first part. It uses principles of flexible bilingualism and a task sequenced approach. The success of TAP in an intervention study in two of New Zealand''s Maori schools illustrates how cognitive and linguistic processes can be used to increase student conceptual understanding and to improve their academic biliteracy. </P><P>Part two is about the Curriculum Design Coherence Model (CDC Model) created by Elizabeth Rata. It shows teachers how to design concepts, content and competencies to connect academic knowledge and thinking processes. The CDC Model has proved its success in the Knowledge-Rich School Project in New Zealand and England. </P><P>TransAcquistion Pedagogy and the CDC Model are aligned. TAP works by putting the CDC design method into practice.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This book is about two innovative methods for teachers of bilingual students to use in improving their academic achievement. Transacquisition Pedagogy or TAP developed by Tauwehe Sophie Tamati is the method described in the book''s first part. It uses principles of flexible bilingualism and a task sequenced approach. The success of TAP in an intervention study in two of New Zealand''s Māori schools illustrates how cognitive and linguistic processes can be used to increase student conceptual understanding and to improve their academic biliteracy. Part two is about the Curriculum Design Coherence Model (CDC Model) created by Elizabeth Rata. It shows teachers how to design concepts, content and competencies to connect academic knowledge and thinking processes. The CDC Model has proved its success in the Knowledge-Rich School Project in New Zealand and England. TransAcquistion Pedagogy and the CDC Model are aligned. TAP works by putting the CDC design method into practice. The separate usefulness of TAP and the CDC Model and the added value of their alignment provides an innovative approach to education. Used together or separately they provide invaluable teaching methods for bilingual, immersion and mainstream education.  

Produktinformasjon

Forbedre faglig prestasjon med «Academic Achievement In Bilingual And Immersion Education»

Oppdag kraften i innovativ undervisning med «Academic Achievement In Bilingual And Immersion Education» av Elizabeth Rata (University of Auckland, New Zealand) og Tauwehe Sophie Tamati. Denne boken presenterer to banebrytende metoder for lærere som jobber med tospråklige elever og er en verdifull ressurs for alle som ønsker å forbedre akademiske resultater.

Metoder med dokumentert suksess

Den første delen fokuserer på Transacquisition Pedagogy (TAP), utviklet av Tauwehe Sophie Tamati. TAP bygger på prinsipper for fleksibel tospråklighet og en oppgave-sekvensert tilnærming. Gjennom vellykkede intervensjonsstudier ved Māori-skoler i New Zealand, har TAP vist seg å øke både konsepter og biliteracy hos elevene.

  • Fleksibel tospråklighet: Fremmer tilpasning i læringsprosessen.
  • Task sequenced approach: Effektiv trening gjennom trinnvis læring.

I den andre delen finner vi Curriculum Design Coherence Model (CDC Model), utviklet av Elizabeth Rata. Denne modellen hjelper lærere med å designe læringsinnhold som knytter sammen akademisk kunnskap og tenkeprosesser, og har også fått anerkjennelse gjennom Knowledge-Rich School Project både i New Zealand og England.

Unike fordeler med kombinasjonen av TAP og CDC

Ved å bruke TAP og CDC sammen eller hver for seg, legger lærere til rette for en innovativ tilnærming til tospråklig, dykker- og mainstream-utdanning. Deres komplementære egenskaper gir en dyptgående forståelse av hvordan man kan støtte elever i et tospråklig læringsmiljø.

  • Innovative undervisningsmetoder: Forbedrer elevens læringsopplevelse og engasjement.
  • Fleksibel bruk: Tilpasset ulike læringskontekster og behov.

Uansett om du er lærer, administrator eller forelder, tilbyr «Academic Achievement In Bilingual And Immersion Education» verktøyene du trenger for å lyse opp den akademiske veien for tospråklige elever. Er du klar til å ta undervisningen til neste nivå?

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnAcademic Achievement in Bilingual and Immersion Education TransAcquisition Pedagogy and Curriculum Design
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 699,- den billigste prisen for Academic Achievement In Bilingual And Immersion Education Av Elizabeth (University Of Auckland New Zealand) Rata, Tauwehe Sophie Tamati blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
1 699,-
Gjennomsnittspris:
1 699,-
Høyeste pris:
1 699,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig