An Analysis Of W. Chan Kim And Renee Mauborgne'S Blue Ocean Strategy Av Andreas Mebert

An Analysis Of W. Chan Kim And Renee Mauborgne'S Blue Ocean Strategy Av Andreas Mebert

In Blue Ocean Strategy, W. Chan Kim and Ren¿Mauborgne tackle the central problem facing all businesses: how to perform better than your competitors? Their solution involves taking a creative approach to the normal view of competition.In the normal framework, competition is a ze......
fra 129,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>In <EM>Blue Ocean Strategy</EM>, W. Chan Kim and Ren¿Mauborgne tackle the central problem facing all businesses: how to perform better than your competitors? Their solution involves taking a creative approach to the normal view of competition.</P><P>In the normal framework, competition is a zero-sum game: if there are two companies competing for the same market, as one does better, the other has to do worse. The authors'' creative leap is to suggest one can beat the competition by not competing. Companies should avoid confronting competitors in crowded marketplaces, what they call "red oceans," and instead seek out new markets, or "blue oceans." Once the blue oceans have been identified, companies can get down to the task of creating unique products which exploit that market.</P><P>Chan and Mauborgne argue, for example, that a wine company might decide to start appealing to a group previously uninterested in wine. This would be a "blue ocean" market, giving the winemaker a huge adva
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
In Blue Ocean Strategy, W. Chan Kim and Renée Mauborgne tackle the central problem facing all businesses: how to perform better than your competitors? Their solution involves taking a creative approach to the normal view of competition.In the normal framework, competition is a zero-sum game: if there are two companies competing for the same market, as one does better, the other has to do worse. The authors’ creative leap is to suggest one can beat the competition by not competing. Companies should avoid confronting competitors in crowded marketplaces, what they call “red oceans,” and instead seek out new markets, or “blue oceans.” Once the blue oceans have been identified, companies can get down to the task of creating unique products which exploit that market.Chan and Mauborgne argue, for example, that a wine company might decide to start appealing to a group previously uninterested in wine. This would be a “blue ocean” market, giving the winemaker a huge advantage, which they could exploit by creating a wine that appealed to the tastes of a beer-drinking demographic. A classic of business writing, Blue Ocean Strategy is creative thinking and problem solving at its best.

Produktinformasjon

Oppdag Strategiene i An Analysis Of W. Chan Kim And Renee Mauborgne'S Blue Ocean Strategy Av Andreas Mebert

Er du lei av å kjempe om plassen i et overfylt marked? Med An Analysis Of W. Chan Kim And Renee Mauborgne'S Blue Ocean Strategy får du en dypere forståelse av hvordan du kan navigere utenom de røde havene av intens konkurranse. Denne boken av Andreas Mebert gir en grundig analyse av hvordan du kan skape nye markeder og oppdage områder hvor din virksomhet kan blomstre uten å måtte slåss om hver eneste kunde.

Hva Er "Blå Hav"-Strategien?

Blå Hav-strategien handler om å tenke nytt og utenfor boksen. I stedet for å konkurrere i en mettet industri, skal du skape en ny arena for vekst. Mebert begynner med de grunnleggende prinsippene fra Kim og Mauborgne, og viser hvordan du kan implementere dem i din egen forretningsstrategi. Her er noen av de viktigste konseptene fra boken:

  • Innovasjon: Fokus på skapelse av ny verdi for kundene.
  • Markedsskapning: Oppdag nye segmenter som ikke er blitt utforsket.
  • Strategisk tenkning: Utfordre det etablerte for å finne nye løsninger.

Hvorfor Velge An Analysis Of W. Chan Kim And Renee Mauborgne'S Blue Ocean Strategy?

Ved å lese denne boka, vil du ikke bare forstå teoriene bak strategiene, men også få konkrete verktøy for implementering. Mebert gir eksempler fra virkeligheten og skisserer hvordan ulike selskaper har lykkes med å implementere blå hav-strategien. Er du klar for å skape din egen suksesshistorie?

Utsikt og Anvendelse

Er du en gründer, forretningsleder eller student av forretningsstrategi? Denne boken vil gi deg verdifulle innsikter og inspirere deg til å tenke kreativt om den forretningsmodellen du ønsker å utvikle. Tilgjengelig for alle som ønsker å heve sin strategi til neste nivå.

Ikke gå glipp av sjansen til å skille deg ut i dagens konkurransedyktige landskap. Kjøp An Analysis Of W. Chan Kim And Renee Mauborgne'S Blue Ocean Strategy Av Andreas Mebert, og ta det første steget mot å oppdage din egen blå hav!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnAn Analysis of W. Chan Kim and Renee Mauborgne's Blue Ocean Strategy How to Create Uncontested Market Space
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 129,- den billigste prisen for An Analysis Of W. Chan Kim And Renee Mauborgne'S Blue Ocean Strategy Av Andreas Mebert blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
119,2
Gjennomsnittspris:
128,-
Høyeste pris:
129,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig