
Bli ny med Astri Thomas, Veldig pen bok / som ny
Bli ny med Astri Thomas. Nå kan du finne din egen fargepersonlighet og stil, og lære å bruke fargene mer bevisst. Finn en garderobe som passer til din personlighet, kroppsfasong og sinnsstemning. Boka forteller deg hvem du er ut fra hvilke farger du foretrekker. Illustrert. Forfattere: Astri Thomas Utgave: 1 utg. Språk: Norsk......
fra 149,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Bli ny med Astri Thomas. Nå kan du finne din egen fargepersonlighet og stil, og lære å bruke fargene mer bevisst. Finn en garderobe som passer til din personlighet, kroppsfasong og sinnsstemning. Boka forteller deg hvem du er ut fra hvilke farger du foretrekker. Illustrert. Forfattere: Astri Thomas Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 116 ISBN: 9788259009357 Vekt: 668 g Forla Cappelen Damm AS Innbindin Innbundet Utgitt: 1992 Veil. pris: 268 kr Kategori: Samfunn, historie For flere sakprosa-bøker trykk her
Topplisten: Cappelen Damm As Samfunnsvitenskap
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Bli ny med Astri Thomas, Veldig pen bok / som ny |
| Merke | Cappelen Damm As |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 149,- den billigste prisen for Bli ny med Astri Thomas, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Under Siege My Family's Fight to Save Our NationMe But Better The Science and Promise of Personality ChangeCultural Psychology Theory and MethodBorder Mediascapes Cinematic Itineraries at the Edge of Europe
Bonded by Evolution What We've Got Wrong About Love and ConnectionArts of the Border Fugitive Bodies at Europe's EdgesArts of the Border Fugitive Bodies at Europe's EdgesGrit Spit and Never Quit A Marine's Guide to Comedy and Life
The Billionaire Who Wasn't How Chuck Feeney Secretly Made and Gave Away a FortuneColonel Sanders and the American DreamHvordan lese kvalitativ forskning?The Fundraiser's Handbook A Guide to Maximizing Donations Retaining Donors and Saving the Giving Sector for Good













