
Branding, Veldig pen bok / som ny
Branding. Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste. Forfattere: Christian Sin......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Branding. Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste. Forfattere: Christian Sinding Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 283 ISBN: 9788271461096 Vekt: 770 g Forla Hegnar Media as Innbindin Innbundet Utgitt: 2004 Veil. pris: 369 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring
Topplisten: Hegnar Media As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Branding, Veldig pen bok / som ny |
Merke | Hegnar Media As |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Branding, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Den store merkevarebokenMotivasjon i fokusOrganizational Change Explained Case Studies on Transformational Change in OrganizationsSmelter sammen Eramet Norway AS 19992024
Paper and the British Empire The Quest for Imperial Raw Materials 1861–1960Rich Girl Nation Taking Charge of Our Financial FuturesThe Systems Leader Mastering the CrossPressures That Make or Break Today's CompaniesBanking 2020 Transform yourself in the new era of financial services
EcoEmancipation An Earthly Politics of FreedomStrategic Human Resource Development in Practice Leveraging Talent for Sustained Performance in the Digital Age of AIEconomic Evaluation CostBenefit Analysis Economic Ethics A Review with Regard to Climate Change – Figures in the Sustainability DiscourseResetting Human Resource Management Seven Essential Steps to Evolve from Crises