
Branding, Veldig pen bok / som ny
Branding. Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste. Forfattere: Christian Sin......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Branding. Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste. Forfattere: Christian Sinding Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 283 ISBN: 9788271461096 Vekt: 770 g Forla Hegnar Media as Innbindin Innbundet Utgitt: 2004 Veil. pris: 369 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring
Topplisten: Hegnar Media As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Branding, Veldig pen bok / som ny |
| Merke | Hegnar Media As |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Branding, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Pitman New Era Anniversary EditionEconomics of AccountingIntroduction to Operations Research: 2024 Release ISEData Rules
Real Estate Finance & Investments: 2024 Release ISEThe Agent's EdgePotentialize Unlock Potential Maximize Performance and Inspire ExcellenceRevise SQE Dispute Resolution 2025/26 SQE1 Revision Guide
Dalhuisen on Transnational and Comparative Commercial Financial and Trade Law Volume 2 International Arbitration. The Transnationalisation of Dispute ResolutionBusiness Communication Your Mentor and Guide to Doing Business EffectivelyNever Outmatched Military Strategies to Lead Innovate and Win in the Modern Marketing BattlefieldThe Balanced Breakthrough Winning at Work Without Losing at Life
Apple in China The Capture of the World's Greatest CompanyEmployee Experience Design How to Cocreate Work Where People and Organizations ThriveStory Intelligence The Craft of Authentic Storytelling Made Smarter with AITransform! The 14 Behaviors Driving Successful Digital Transformation in the Age of Gen AI









