
Branding, Veldig pen bok / som ny
Branding. Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste. Forfattere: Christian Sin......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Branding. Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste. Forfattere: Christian Sinding Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 283 ISBN: 9788271461096 Vekt: 770 g Forla Hegnar Media as Innbindin Innbundet Utgitt: 2004 Veil. pris: 369 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring
Topplisten: Hegnar Media As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Branding, Veldig pen bok / som ny |
Merke | Hegnar Media As |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Branding, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Be the OneAfrican Financial EcosystemGlobal Perspectives on Green HRMReflections on the Case for Audit Reform
Hvordan organisasjoner fungererManaging Voluntary Sport OrganizationsCultural and Creative IndustriesDeveloping Change Leaders
The Song of SignificancePERSONAL TAX (FA24) WORKBOOKGreening the BoardroomThe Changing Role of National Development Banks in Africa