Case Studies to Engage Every Family

Case Studies to Engage Every Family

Partnering with families just got easierIn his bestselling book, Engage Every Family, Dr. Steve Constantino introduced school leaders to the five simple principles of family engagement: a pathway and process designed to bri...... Les mer...
fra 349,-
Tilgjengelig i 1 butikker

Produktinformasjon

Engasjer hver familie med case-studier

Case Studies to Engage Every Family er en uvurderlig ressurs for skoler og lærere som ønsker å styrke samarbeidet med familiene. Denne praktiske og engasjerende arbeidsboken, skrevet av Dr. Steve Constantino i samarbeid med Dr. Margaret Constantino, tar for seg fem prinsipper for familieengasjement og gir konkrete verktøy for implementering.

Hvorfor velge Case Studies to Engage Every Family?

Med fokus på utfordringer og muligheter som utdanningssektoren står overfor, inneholder boken:

  • 20 nøye utvalgte case-studier som illustrerer prinsippene for familieengasjement.
  • Praktiske øvelser som lar leserne reflektere over egne skolers situasjon.
  • Veiledning for å identifisere styrker og forbedringsområder hos hver enkelt skole.

Er du klar til å transformere ditt forhold til familiene? Denne boken er laget for alle som jobber i utdanningsmiljøer, fra lærere til skoleledelse.

Hva kan du forvente?

Med Case Studies to Engage Every Family får du en håndbok som ikke bare ser på teori, men også gir deg praktiske løsninger. Den er perfekt for å:

  • Bygge broer mellom skolen og hjemmet.
  • Fremme en inkluderende skolekultur.
  • Støtte alle elever ved å ta med hele familien i prosessen.

Det er på tide å la alle familiene bli en del av skolens fellesskap. Med denne boken i hånden, har du verktøyene til å gjøre nettopp det!

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Case Studies to Engage Every Family
Merke Other Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 349,- den billigste prisen for Case Studies to Engage Every Family blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.