Consumer Behaviour And The Arts Av Francois Colbert, Alain D'Astous

Consumer Behaviour And The Arts Av Francois Colbert, Alain D'Astous

Although the literature on marketing of the arts is abundant, very few (if any) full-length works have examined the other side of the coin and closely studied the people who consume the products of the cultural industry. This book offers a summary of the knowledge garnered in recent decades by rese......
fra 589,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Although the literature on marketing of the arts is abundant, very few (if any) full-length works have examined the other side of the coin and closely studied the people who consume the products of the cultural industry. </P><P>This book offers a summary of the knowledge garnered in recent decades by researchers exploring consumer behaviour in arts and culture. Each chapter explores a different aspect of consumer behaviour in the arts by answering the following questions:</P><UL><P><LI>What do we know about this aspect of consumer behaviour in general?</LI><P></P><P><LI>What do we know about this aspect as it relates to the consumption of art works or cultural experiences?</LI><P></P><P><LI>What are the practical implications of this knowledge for managers working in the arts?</LI><P></P><P><LI>What are the implications for researchers in this field?</LI><P></P></UL><P>This book fills the need for scientific and practical knowledge about the people who consume arts and culture and w

Produktinformasjon

Utforsk Consumer Behaviour And The Arts Av Colbert og D'Astous

Er du nysgjerrig på forbrukeradferd innen kunst og kultur? Boken Consumer Behaviour And The Arts av Francois Colbert og Alain D'Astous gir deg en dyptgående innsikt i dette fascinerende emnet. Den samler flere tiår med forskning og presenterer kunnskapen på en lettfattelig måte.

Viktige punkter fra boken

  • Innsikt i forbrukeradferd: Hver kapittel diskuterer ulike aspekter av hvordan folk konsumerer kunst og kulturelle opplevelser.
  • Praktisk anvendelse: Boken gir viktige implikasjoner for ledere innen kunst og kultur, samt for forskere og beslutningstakere.
  • Vitenskapelig grunnlag: Den bygger videre på eksisterende litteratur og fyller et betydelig kunnskapshull i feltet.

Hvem burde lese denne boka?

Consumer Behaviour And The Arts er ideell for:

  • Kulturledere som ønsker å forstå sine publikums behov bedre
  • Studenter og lærere innen kunstledelse
  • Forskere som jobber med kunst og kultur
  • Policymakere innen kunst- og kultursektoren

Styrk kunnskapen din om kunstmarkedet

Ved å lese denne boken vil du ikke bare få teoretisk innsikt, men også praktiske verktøy som kan hjelpe deg i arbeid med kunstprosjekter. Enten du jobber med eller er interessert i kultursektoren, er dette en uvurderlig ressurs som kan heve din forståelse av forbrukerens rolle i kunsten.

Ikke gå glipp av muligheten til å dykke ned i hjertet av forbrukerenes verden med Consumer Behaviour And The Arts Av Colbert og D'Astous! Bestill din kopi i dag og bli en del av diskusjonen om kunstens fremtid.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnConsumer Behaviour and the Arts av Francois (HEC Montreal Canada) Colbert, d'Astous
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 589,- den billigste prisen for Consumer Behaviour And The Arts Av Francois Colbert, Alain D'Astous blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
589,-
Gjennomsnittspris:
589,-
Høyeste pris:
589,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig