Customer-Centric Innovation in Finance

Customer-Centric Innovation in Finance

The competition landscape of finance is changing fast and it has never been so important for the finance industry to truly understand their customers.Customer-Centric Innovation in Finance helps finance and fintech innovators understand cust......
fra 529,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>The competition landscape of finance is changing fast and it has never been so important for the finance industry to truly understand their customers.</b><br><b><br><i>Customer-Centric Innovation in Finance</i></b> helps finance and fintech innovators understand customers'' behavioural motivations to drive effective product development. Relying on quantitative data is not enough: numbers can be great at telling us what people are doing but they often fail to explain why people do what they do. And if a service doesn''t exist yet, there is no data to tell us how people use it. Human insights, behavioural science and qualitative data add immense value to product development. Readers will learn to innovate smarter by getting a firm understanding of why customers like their solutions and how they adapt them to suit their needs.<br><br>The book presents real-life examples throughout of how customers are changing their behaviour in response to a fast-evolving financial landscape and pr
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The competition landscape of finance is changing fast and it has never been so important for the finance industry to truly understand their customers.Customer-Centric Innovation in Finance helps finance and fintech innovators understand customers'' behavioural motivations to drive effective product development. Relying on quantitative data is not enough: numbers can be great at telling us what people are doing but they often fail to explain why people do what they do. And if a service doesn''t exist yet, there is no data to tell us how people use it. Human insights, behavioural science and qualitative data add immense value to product development. Readers will learn to innovate smarter by getting a firm understanding of why customers like their solutions and how they adapt them to suit their needs.The book presents real-life examples throughout of how customers are changing their behaviour in response to a fast-evolving financial landscape and provides practical advice on how to transform such insights into innovation. It explores how to produce customer insights for services that don''t exist yet, for instance Central Bank Digital Currencies (CBDCs). It also provides descriptions of hands-on tools to build new insights and apply them to innovation and of methodologies such as portable kits, personas, digital ethnography, observations and interviews.

Produktinformasjon

Forstå fremtiden med Customer-Centric Innovation in Finance

Finansbransjen er i rask endring, og med Customer-Centric Innovation in Finance kan du virkelig få innsikt i hva kundene dine ønsker. Dette boken er din guide til å forstå kundeadferd og motivasjoner, og hvordan disse innsiktene kan drive produktutviklingen. For deg som jobber med finans eller fintech, er dette et uunngåelig verktøy for å holde tritt med utviklingen.

Utvikle produkter basert på ekte kundebehov

Er du lei av å stole kun på tallene? I Customer-Centric Innovation in Finance får du lære hvordan kvalitativ data og menneskelige innsikter kan gi deg et klart bilde av hvorfor kundene velger det de velger. Det er nettopp disse innsiktene som kan hjelpe deg med å:

  • Skape produkter som virkelig møter kundenes behov
  • Forstå hvordan folks atferd endres i et dynamisk økonomisk landskap
  • Innovere smartere ved å tilpasse deg dine kunders preferanser

Verktøyene som gjør en forskjell

Boken gir deg praktiske råd og metoder for å utvikle ny innsikt, inkludert:

  • Portable kits for rask prototyping
  • Personas som representerer din målgruppe
  • Digital etnografi for dypere forståelse av kundene
  • Observasjoner og intervjuer for kvalitativ data

Innsikt for fremtidens tjenester

Med eksempler fra virkelig liv, tar Customer-Centric Innovation in Finance deg med på en reise mot å lage tjenester som enda ikke eksisterer, som for eksempel Central Bank Digital Currencies (CBDCs). Hvordan kan du bruke dagens data for å forutse fremtidige behov? Hvordan kan du være steget foran i utviklingen? Boken svarer på disse spørsmålene og mer.

Er du klar for å innovere?

Dørene til den fremtidige finansverden er åpne. Customer-Centric Innovation in Finance viser deg vei til å transformere innsiktene dine til konkret innovasjon. Er du klar til å ta det neste steget for å tilpasse deg de endrede forventningene fra kundene? Dette er boken som vil hjelpe deg å bli en leder innen finans og fintech.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnCustomer-Centric Innovation in Finance
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 529,- den billigste prisen for Customer-Centric Innovation in Finance blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
529,-
Gjennomsnittspris:
529,-
Høyeste pris:
529,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig