Developing Literacy And The Arts In Schools Av Georgina (University Of Southern Queenslan Barton

Developing Literacy And The Arts In Schools Av Georgina (University Of Southern Queenslan Barton

The teaching of the arts and literacy in schools is often at odds with one another. The desire for schools to improve results on high-stakes testing can lead to a narrow view of literacy rather than one that acknowledges the unique and distinct literacies that exist in other curriculum areas including the arts. With......
fra 529,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>The teaching of the arts and literacy in schools is often at odds with one another. The desire for schools to improve results on high-stakes testing can lead to a narrow view of literacy rather than one that acknowledges the unique and distinct literacies that exist in other curriculum areas including the arts. With methods of communication becoming increasingly complex, it will be more and more important for students to be able to utilise all semiotic modes. </P><I><P></P><P>Developing Literacy and the Arts in Schools</I> investigates this key issue in education and offers a solution to the negative relationship between the arts and literacy. Drawing on interview data and evidence from diverse classrooms, it explores the pedagogies of effective arts practitioners and teachers, and how they relate to theoretical frameworks, to unpack the key elements of effective practice related to literacy and the arts. A model of arts-literacies is provided to assist arts and literacy educators i
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The teaching of the arts and literacy in schools is often at odds with one another. The desire for schools to improve results on high-stakes testing can lead to a narrow view of literacy rather than one that acknowledges the unique and distinct literacies that exist in other curriculum areas including the arts. With methods of communication becoming increasingly complex, it will be more and more important for students to be able to utilise all semiotic modes. Developing Literacy and the Arts in Schools investigates this key issue in education and offers a solution to the negative relationship between the arts and literacy. Drawing on interview data and evidence from diverse classrooms, it explores the pedagogies of effective arts practitioners and teachers, and how they relate to theoretical frameworks, to unpack the key elements of effective practice related to literacy and the arts. A model of arts-literacies is provided to assist arts and literacy educators in developing a common language that acknowledges and values these distinct arts-literacies. Themes of multimodality, diversity, aesthetics and reflection in relation to the arts and literacy are foregrounded throughout.This book will be of great value to postgraduate students of Education specialising in arts and literacy, education academics, teacher educators, and classroom and preservice teachers.

Produktinformasjon

Utforsk Sammenhengen mellom Leseferdigheter og Kunst med Developing Literacy And The Arts In Schools

Developing Literacy And The Arts In Schools av Georgina Barton er en uunnværlig ressurs for alle som er interessert i utdanningens fremtid. I en tid hvor skoler streber etter høyere resultater på standardiserte tester, oppstår ofte en konflikt mellom kunstfagene og leseferdigheter. Denne boken undersøker hvordan vi kan bygge bro over denne kløften og fremheve betydningen av å inkludere kunst i leseopplæringen.

Hva Du Kan Forvente fra Boken

  • Dybdegående analyse: Boken drar nytte av intervjudata og eksempler fra ulike klasserom for å avdekke pedagogiske metoder fra fremragende kunstpraktikere.
  • Praktisk modell: En innovativ modell for kunst-litteratur vil bli presentert, som hjelper lærere å utvikle en felles terminologi som anerkjenner og verdsetter forskjellige kunst-litteraturformer.
  • Multimodalitet: Hovedtemaene i boka inkluderer multimodalitet, estetikk og refleksjon, som alle er avgjørende for å forstå forholdet mellom kunst og lesing.

Hvem Boken Er For

Enten du er en masterstudent innen utdanning, lærerutdanner eller en lærer i klasserommet, vil denne boken være en uvurderlig ressurs. Den gir innsikt i hvordan effektiv praksis kan implementeres for å styrke både kunst og leseferdigheter i skolen.

Hvorfor Velge Developing Literacy And The Arts In Schools?

I en verden hvor utdanning er i kontinuerlig utvikling, er det essensielt å forstå og integrere ulike former for kommunikasjon i undervisningen. Denne boken er ikke bare en teoretisk tilnærming, men et praktisk verktøy som viser hvordan kunst og litteratur kan komplementere hverandre. Gjennom å bruke denne boken vil du være bedre rustet til å forberede studentene dine på et komplekst og variert kommunikasjonsmiljø.

Ta steget inn i fremtiden av utdanning med Developing Literacy And The Arts In Schools av Georgina Barton og oppdag hvordan kunst og lesing kan gå hånd i hånd for å berike elevers læring!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDeveloping Literacy and the Arts in Schools av Georgina (University of Southern Queenslan Barton
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 529,- den billigste prisen for Developing Literacy And The Arts In Schools Av Georgina (University Of Southern Queenslan Barton blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
529,-
Gjennomsnittspris:
529,-
Høyeste pris:
529,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig