Dialogic Collaborative Action Research in Science Education

Dialogic Collaborative Action Research in Science Education

This engaging and practical book offers science teacher educators and K-12 science teachers alike the tools to engage in a dialogic mode of collaborative action research (D-CAR), a collaborative mode of action research focused on teachers¿ experiences with students, reflection upon these experiences, and peer learnin......
fra 499,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p>This engaging and practical book offers science teacher educators and K-12 science teachers alike the tools to engage in a dialogic mode of collaborative action research (D-CAR), a collaborative mode of action research focused on teachers¿ experiences with students, reflection upon these experiences, and peer learning.</p><p>Renowned science educator Allan Feldman and co-authors from across numerous settings in K-12 science education present the theory, methodology, case studies, and practical advice to support the use of D-CAR as a means to enhance teachers¿ normal practice and address the problems, dilemmas, and dissonances that science teachers must negotiate as they work to meet the needs of an increasingly diverse student population and engage with complex science teaching challenges that disproportionately affect marginalized students.</p><p>The book will be of use to science teacher educators, pre-service and in-service science teachers, professional development specialists,

Produktinformasjon

Utforsk Dialogic Collaborative Action Research in Science Education

Dialogic Collaborative Action Research in Science Education er en uunngåelig ressurs for alle som jobber innen naturfaglig utdanning. Denne boken tilbyr kraftfulle verktøy og metoder for å fremme samarbeid og refleksjon blant lærere, noe som er avgjørende for å forbedre undervisningspraksis og møte utfordringene i klasserommet.

Hva kan du forvente?

Med bidrag fra anerkjente utdannelsesforskere, inkludert Allan Feldman, tar denne boken for seg dialogisk samarbeidsforskning (D-CAR) og hvordan dette kan transformere lærererfaringer. Her finner du:

  • Teoretisk rammeverk: En solid grunnleggende teori for å støtte undersøkelsen i klasserommet.
  • Metodiske tilnærminger: Praktiske tilnærminger som kan implementeres umiddelbart.
  • Case-studier: Innblikk i virkelige eksempler som viser effektiviteten av D-CAR.
  • Refleksjonsøvelser: Metoder for lærere å reflektere over egne erfaringer og lære av hverandre.

For hvem er denne boken?

Dialogic Collaborative Action Research in Science Education er et must for:

  • Naturfaglærere i K-12 skoler
  • Utdanningsforskere og lærere under utdanning
  • Profesjonelle utviklingsspesialister som ønsker å fremme samarbeid i læring

Hvorfor velge denne ressursen?

Vil du løfte undervisningen din til et nytt nivå? Denne boken gir deg ikke bare teorien, men også vilje til å implementere endringer i praksis. Den hjelper lærere å navigere i komplekse utfordringer som mange skjøre grupper i den moderne klasserommet står overfor. Å bruke D-CAR kan bidra til å skape et mer inkluderende og engasjerende læringsmiljø for alle studenter.

Utgivelsen av Dialogic Collaborative Action Research in Science Education er faktisk en investering i din egen utvikling som lærer og i studentenes fremtid. Grip sjansen til å forbedre både egne og andres læringsopplevelser!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDialogic Collaborative Action Research in Science Education
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 499,- den billigste prisen for Dialogic Collaborative Action Research in Science Education blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
499,-
Gjennomsnittspris:
499,-
Høyeste pris:
499,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig