Digital Games and Language Learning  Theory, Development and Implementation

Digital Games and Language Learning Theory, Development and Implementation

Due to the rapid development of gaming technologies in recent years, there has been a surge of interest in the role that digital games can play in foreign and second language learning. Bringing together innovative research from an international team of contributors, this book provides a comprehensive overview of the use of di......
fra 594,13
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Due to the rapid development of gaming technologies in recent years, there has been a surge of interest in the role that digital games can play in foreign and second language learning. Bringing together innovative research from an international team of contributors, this book provides a comprehensive overview of the use of digital games in computer-assisted language learning (CALL).The book firstly lays the theoretical foundations and outlines various rationales for using digital games, incorporating contemporary theories of second language acquisition. It also explores the development and impact of digital games designed specifically for language learning, giving due consideration to design principles, pedagogical requirements and student health. Chapters then draw on case studies from Europe and Japan to analyse in-game interaction, attitudes and participation in both institutional and out-of-classroom settings. Seamlessly combining theory with practical application, this book outlines recent developments in the field and the direction of future research, and is a valuable resource for instructors, researchers and practitioners who are designing games or looking to use them in their classrooms.

Produktinformasjon

Utforsk Språklæring Gjennom Digital Spill

Oppdag hvordan Digital Games and Language Learning: Theory, Development and Implementation kan transformere måten vi lærer språk på! Med den raske utviklingen av spillteknologi de siste årene, har interessen for digital læring økt betraktelig.

Forstå Teorien Bak Digitale Spill

Dette banebrytende verket gir en grundig innføring i hvordan digitale spill kan brukes som verktøy i computer-assisted language learning (CALL). I boken finner du:

  • Teoretiske grunnlag: Boken skisserer de viktigste teoriene bak andrespråksinnlæring.
  • Designprinsipper: Fokus på pedagogiske krav og studenters velvære.
  • Internasjonale casestudier: Eksempler fra både Europa og Japan som analyserer interaksjon i spill, holdninger og deltakelse.

Hvorfor Velge Denne Boken?

Som en viktig ressurs for lærere, forskere og praktikere, gir Digital Games and Language Learning både teoretisk forståelse og praktiske anvendelser. Uansett om du utvikler dine egne læringsspill eller ønsker å implementere eksisterende spill i klasserommet, vil denne boken veilede deg i prosessen.

For Alle Aldersgrupper!

Tilpasset for alle aldersgrupper, gir boken innsikt i hvordan digital læring kan tilpasses ulike behov og læringsstiler. Den er perfekt for:

  • Studenter som ønsker å forbedre språkkunnskapene sine.
  • Lærere som leder klasser i både formelle og uformelle settinger.
  • Utviklere som ønsker å lage pedagogiske spill med høy effekt.

Fremtidens Språklæring

Se fremover i feltet språklæring med den nyeste forskningen og utviklingen som dette verket presenterer. Ikke gå glipp av muligheten til å være i forkant av språkundervisningens fremtid!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDigital Games and Language Learning Theory, Development and Implementation
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 594,13 den billigste prisen for Digital Games and Language Learning Theory, Development and Implementation blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste språk, litteratur og lingvistikk for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
543,2
Gjennomsnittspris:
588,-
Høyeste pris:
594,13
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig