Digital Marketing

Digital Marketing

Digital Marketing. 'I have used this book in all its editions since first publication with my undergraduate and postgraduate students. It is a core text for all the students, because it provides the detail they require at an academic level. Importantly it is a book for the practitioner to use too. This is why we use it on our......
fra 1 330,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Digital Marketing. "I have used this book in all its editions since first publication with my undergraduate and postgraduate students. It is a core text for all the students, because it provides the detail they require at an academic level. Importantly it is a book for the practitioner to use too. This is why we use it on our postgraduate practitioner programmes - where we actually buy the book for the students as we believe it is that important. No other text comes close and literally thousands of our graduates have benefitted from it in their subsequent careers: written by the specialist for the specialist."David Edmundson-BirdPrincipal Lecturer in Digital MarketingManchester Metropolitan University Now in its sixth edition, Digital Marketin Strategy, Implementation and Practice provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media and technology to meet their marketing goals. Digital Marketing links marketing theory with practical business experience through case studies and interviews from cutting edge companies such as eBay and Facebook, to help students understand digital marketing in the real world. Readers will learn best practice frameworks for developing a digital marketing strategy, plus success factors for key digital marketing techniques including search marketing, conversion optimisation and digital communications using social media including Twitter and Facebook. Dave Chaffey is a digital marketing consultant and publisher of marketing advice site SmartInsights.com. He is a visiting lecturer on marketing courses at Birmingham, Cranfield and Warwick universities and the Institute of Direct Marketing. Fiona Ellis-Chadwick is a Senior Lecturer in Marketing at the Loughborough University School of Business and Economics, Director of the Institute of Research Application and Consultancy at Loughborough University, academic marketing consultant and author. Forfattere: Dave Chaffey Utgave: 6 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 728 ISBN: 9781292077611 Vekt: 1558 g Forla Pearson Innbindin Heftet Utgitt: 2015 Veil. pris: 0 kr Kategori: Økonomi, finans, næringsliv og ledelse

Produktinformasjon

Utforsk Verdenen av Digital Marketing

Har du noen gang lurt på hvordan de fremste selskapene som eBay og Facebook klarer å få mest mulig ut av digitale medier? Med Digital Marketing vil du få svaret! I denne 6. utgaven, skrevet av anerkjente eksperter, tilbys en omfattende guide som kobler sammen markedsføringsteori med praktisk forretningserfaring.

Det Ultimate Verktøyet for Markedsførere

Enten du er student eller en praktiserende markedsfører, er Digital Marketing en uunnværlig ressurs. Denne boken er ikke bare fylt med akademisk innhold, men også praktiske eksempler og case-studier fra ledende selskaper som illustrerer hvordan man skal navigere i den digitale verden. Med over 728 sider med verdifull informasjon, er den et must for alle som ønsker å styrke sin digitale markedsføringsstrategi.

Hovedfunksjoner:

  • Detaljerte rammeverk for utvikling av en digital markedsføringsstrategi.
  • Praktiske teknikker for søkemarkedsføring og konverteringsoptimalisering.
  • Innsikt i digitale kommunikasjonsplattformer som Twitter og Facebook.
  • Relevante case-studier og intervjuer som gir ekte verden erfaring.

Anerkjente Forfattere

Forfatterne, Dave Chaffey og Fiona Ellis-Chadwick, bringer en dyp forståelse av digitale markedsføringsprinsipper. Chaffey, digital markedsføringskonsulent og stolt publisher av SmartInsights.com, og Ellis-Chadwick, seniorlektor ved Loughborough University, kombinerer akademisk kunnskap med praktisk erfaring.

Perfekt for Alle Nivåer

Med en veil. pris som gjør den tilgjengelig for alle, er Digital Marketing et uvurderlig verktøy for både studenter og fordypede fagfolk. Uansett nivå vil du dra nytte av innsiktene som tilbys, og du vil være rustet til å takle markedets dynamiske natur.

Konklusjon

Ikke la muligheten til å lære om digital markedsføring gå fra deg! Med denne boken i hånden, er du godt på vei til å mestre de digitale landskapene. Kjøp Digital Marketing i dag og start reisen mot suksess!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDigital Marketing
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 330,- den billigste prisen for Digital Marketing blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
1 330,-
Gjennomsnittspris:
1 330,-
Høyeste pris:
1 330,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig