Display Art: Visual Merchandising and Window Display

Display Art: Visual Merchandising and Window Display

Display Art features examples of ground-breaking visual merchandising and window displays in some of the world's most glamorous shops of brands like Cartier, Clarks, Dior, Hermes, Karl Lagerfield, Lacoste, Mulberry, Nike, Sotherby's and UNIQLO, straight from the creative minds of art directors, graphic designers and......
fra 366,63
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Display Art features examples of ground-breaking visual merchandising and window displays in some of the world's most glamorous shops of brands like Cartier, Clarks, Dior, Hermes, Karl Lagerfield, Lacoste, Mulberry, Nike, Sotherby's and UNIQLO, straight from the creative minds of art directors, graphic designers and window display designers. Visual merchandising can inspire consumers to interact with products, set a brand apart from its competitors, foster brand preference, and encourage purchases. This book highlights the relationship between brands, consumers, products and the display environment, by way of examples of story-telling visual displays from some of the world's most glamorous fashion emporia, such as Hermes, Karl Lagerfeld, Cartier and Fendi, but also small outlets, department stores, museums and bookshops.The projects included in this volume showcase a wide array of ideas by renowned graphic design agencies and boutique designers that have been successfully put into practice, focusing on aspects such as structure, texture, lighting design, custom lettering, amusing illustrations, delicate paper crafting, and installations made of multiple materials such as wood, steel, fabric or rubber. All these displays are characterized by alluring artwork that appeals to the senses and instincts of consumers and passers-by. An impressive selection that showcases extremely sophisticated projects but also simple, minimal and highly creative window displays, this book is the perfect inspirational guide for art directors, visual merchandisers and fashion professionals.Brands included: Adidas, Aishti, Alko, Booma Group, Cartier, Chloe, Coach, COS, Debenhams, Diesel, Dolce & Gabbana, Fendi, Fortnum & Mason, Hackett, Harmay, Hermes, UNIQLO, Issey Miyake, John Lewis, Joseph Fashion, Karen Miller, Karl Lagerfeld, Kiko Milano, Lacoste, LaGalleria, Le Bon Marche, Liberty, Mulberry, Nordiska, Oasis, Printemps, Q25, RIBA, Seibu Shibuya, Selfridges, Tate Modern, Topshop. AUTHOR: Wang Shaoqiang is a professor at the Guangzhou Academy of Fine Arts (China) and Doctoral Supervisor at the College of Arts and Humanities of the Macau University of Science and Technology. He is a prolific editor whose titles focus on design, art and lifestyle.He is also the editor of Design 360 Degrees magazine and Asia-Pacific Design yearbook. He has been invited to lecture at numerous universities, design academies and organisations, and he has been a jury member for China's most prestigious design and illustration awards. SELLING POINTS: .Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small boutiques, from department stores to museums and bookshops, this book will provide endless inspiration for people working in visual merchandising and window display . This book will help visual merchandisers and display designers develop new ways of developing spectacular story-telling displays . An inspiring tool for the creation of retail spaces that encourage purchases 300 colour photographs

Produktinformasjon

Oppdag Display Art: Visual Merchandising and Window Display

Har du noen gang lurt på hvordan de mest spektakulære butikkvinduene får deg til å stoppe og beundre? Display Art tar deg med på en inspirerende reise gjennom de mest imponerende visuelt selgende utstillingene fra fantastiske merker som Cartier, Dior, Hermes, og mange flere. Boken er et must-have for alle som er interessert i visuell merchandising og utstillingsdesign.

Hvorfor Velge Display Art?

Med eksempler fra både luksusbutikker og små, unike butikker, gir Display Art deg et bredt spekter av inspirasjon. Her er hva du kan forvente:

  • 300 fargerike fotografier: Opplev utstillinger med enestående kunstneriske uttrykk som pirrer sansene.
  • Variasjon i design: Fra minimalistiske annonseringer til intrikate papirinstallasjoner, gir boken et omfattende blikk på variert design.
  • Bredt spekter av bransjer: Fra museer og bokhandlere til haute couture, alle finner sine favoritter.
  • Kreative designkonsepter: Få innblikk i innovativ bruk av struktur, belysning, og teksturer.

En Uunnværlig Ressurs for Kreative Sind

Enten du er en kunstnerisk direktør, visuell merchandiser, eller bare en entusiast av vakre vindusdesign, gir denne boken deg verktøyene for å skape gripende og minneverdige visuelle opplevelser. Lær hvordan du kan fortelle en historie gjennom utstillinger, og tiltrekke kundene på en ny og spennende måte!

Fullspekket med Inspirasjon

Forbered deg på å bli inspirert av bilder og prosjekter fra anerkjente designbyråer og individuelle designere. Display Art: Visual Merchandising and Window Display er ikke bare en bok; det er en portal til en verden av kreativitet og stil.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDisplay Art: Visual Merchandising and Window Display
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 366,63 den billigste prisen for Display Art: Visual Merchandising and Window Display blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
335,2
Gjennomsnittspris:
365,-
Høyeste pris:
366,63
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig