Dunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS

Dunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS

Sommerdekk Dunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS er et kraftig dekk med bredde på 255 og profil på 96. Det har en høy belastningsindeks på Y, som tilsvarer en hastighet på 300 km/t. Dette dekket er ideelt for sportslige kjøretøy og gir enestående grep og ytelse på veien. Med sin avanserte teknologi og slitesterke konstruksjon, er dette dekket perfekt for de som ønsker en trygg og komfortabel kjøreopplevelse....
fra 2 327,-
Tilgjengelig i 4 butikker
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Dunlop Sport Maxx RT Kjøreglede med forbedret veigrep Bedre kurveegenskaper og stabilitet Drivs...
Gratis frakt
Frakt og levering
Beskrivelse
Motorsportsgrep og -bremsing for en dynamisk kjøreopplevelse Enestående grep på våt og tørr vei Forbedret grep i kurvekjøring Kortere bremselengde ved motorveishastigheter Drivstoffeffektiv design Enestående veigrep Den adaptive dekksammensetningen gjør at Sport Maxx RT leverer solid veigrep både på tørr og våt veibane. Polymerene, som er hentet fra motorsporten, tilpasser seg veioverflaten og optimerer både veikontakten og -grepet. Bedre veigrep i svinger Stabile kjøreegenskaper ved høye hastigheter, og smidig overgang fra rett strekning til sving. De massive ytre skulderblokkene bidrar til å øke stabiliteten og kjøreegenskapene i svinger. Kortere bremselengde ved høye hastigheter Dunlops innovative Short Braking-knaster er med på å sikre kortere bremselengde når du kjører i høye hastigheter. Disse ekstra stive knastene er utviklet med tanke på sportslig kjøring og øker veikontakten ved bremsing. Drivstoffeffektiv design Lettvektskonstruksjonen i Sport Maxx RT reduserer rullemotstanden og gir dermed lavere drivstofforbruk og mindre CO2- utslipp. Spesialutviklet beadfestesystem. Styrker forbindelsen mellom dekk og felg for en mer presis kjøreopplevelse. Som grepet mellom hånden og rattet, forbedrer det spesialutviklede beadfestesystemet kontrollen og gir fremragende veikontakt.Fordeler Forbedret veikontakt; større stabilitet og presisjon. Adaptiv blanding. En sammensatt teknologi som bruker motorsport-avledete polymerer til å tilpasse seg strukturen på veibanen. Med forbedret kontakt på mikronivå, øker den samlede dekk-til-vei-kontaktflaten.Fordeler Glimrende grep og bremseegenskaper Power Braking Blocks. Svært stive blokker som opprettholder stivheten når det anvendes bremsekraft. Den økte stivheten bidrar til å sikre optimal kontakt med veien ved bremsing ved høye hastigheter.Fordeler Kortere bremselengde, spesielt ved høye hastigheter. Silica-Plus-blanding. En motorsport-avledet gummiblanding som gir høye grepsnivåer, spesielt på våte veier og ved lave temperaturer.Fordeler Førsteklasses bremse- og akselerasjonsevne, solid slitestyrke og svært godt veigrep i vått og kaldt vær. JLB (Jointless Belt). En Hybrid Overlay-teknologi som reduserer langsgående deformasjoner ved høye hastigheter.Fordeler Overlegen stabilitet ved høye hastigheter; glatt og jevn slitasje. Maximum Flange Shield (MFS). Et beskyttelsessystem for flens. MFS har en gummiprofil som går rundt omkretsen av dekket over hjulflensen. Dette skaper en beskyttende buffersone.Fordeler Beskytter dyre lettmetallfelger fra fortauskanter. Asymmetrisk mønsterdesign. Asymmetrisk mønsterdesign gir bedre kjøreegenskaper og vannplaningssikkerhet. Den langsgående senterribben øker stabiliteten og presisjonen. De asymmetriske sporene gir bedre grep på både vått og tørt underlag.Fordeler Forbedret ytelse på rette strekk og rundt hjørner; økt motstand mot vannplaning. Flatere slitebaneprofil. Den nye generasjonen Dunlop-dekk har en flatere slitebaneprofil med en 4-8 % større kontaktflate, avhengig av størrelse og type dekk. En større kontaktflate gir mer stabilitet og forbedret veikontakt, slik at dekkene reagerer raskt og presist.Fordeler Økt stabilitet og styrepresisjon; redusert hæl-og-tå-slitasje; utmerket svingstabilitet og -presisjon; overlegent tørrgrep. Multi Radius Tread (MRT). MRT-design bruker ti forskjellige radier, og de er derfor mer presise. Dette resulterer i svært effektiv trykkfordeling på veikontaktflaten. Resultatet er jevnere overganger fra rettstrekk til sving, noe som fører til mer presise og progressive reaksjoner.Fordeler Betydelig bedre kontroll over utviklingen av fotavtrykket under alle kjøreforhold, responsiv våt- og tørrhåndtering, økt svingkontroll. Dobbel silikablanding. Denne blandingen forbedrer akselerasjonsytelsen og fremmer lav slitasje.Fordeler Topp bremse- og akselerasjonsevne, førsteklasses kjøreegenskaper gjennom sommer og høst, solid veigrep og høy slitestyrke.
Gratis frakt
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Motorsportsgrep og -bremsing for en dynamisk kjøreopplevelse Enestående grep på våt og tørr vei Forbedret grep i kurvekjøring Kortere bremselengde ved motorveishastigheter Drivstoffeffektiv design Enestående veigrep Den adaptive dekksammensetningen gjør at Sport Maxx RT leverer solid veigrep både på tørr og våt veibane. Polymerene, som er hentet fra motorsporten, tilpasser seg veioverflaten og optimerer både veikontakten og -grepet. Bedre veigrep i svinger Stabile kjøreegenskaper ved høye hastigheter, og smidig overgang fra rett strekning til sving. De massive ytre skulderblokkene bidrar til å øke stabiliteten og kjøreegenskapene i svinger. Kortere bremselengde ved høye hastigheter Dunlops innovative Short Braking-knaster er med på å sikre kortere bremselengde når du kjører i høye hastigheter. Disse ekstra stive knastene er utviklet med tanke på sportslig kjøring og øker veikontakten ved bremsing. Drivstoffeffektiv design Lettvektskonstruksjonen i Sport Maxx RT reduserer rullemotstanden og gir dermed lavere drivstofforbruk og mindre CO2- utslipp. Spesialutviklet beadfestesystem. Styrker forbindelsen mellom dekk og felg for en mer presis kjøreopplevelse. Som grepet mellom hånden og rattet, forbedrer det spesialutviklede beadfestesystemet kontrollen og gir fremragende veikontakt.Fordeler Forbedret veikontakt; større stabilitet og presisjon. Adaptiv blanding. En sammensatt teknologi som bruker motorsport-avledete polymerer til å tilpasse seg strukturen på veibanen. Med forbedret kontakt på mikronivå, øker den samlede dekk-til-vei-kontaktflaten.Fordeler Glimrende grep og bremseegenskaper Power Braking Blocks. Svært stive blokker som opprettholder stivheten når det anvendes bremsekraft. Den økte stivheten bidrar til å sikre optimal kontakt med veien ved bremsing ved høye hastigheter.Fordeler Kortere bremselengde, spesielt ved høye hastigheter. Silica-Plus-blanding. En motorsport-avledet gummiblanding som gir høye grepsnivåer, spesielt på våte veier og ved lave temperaturer.Fordeler Førsteklasses bremse- og akselerasjonsevne, solid slitestyrke og svært godt veigrep i vått og kaldt vær. JLB (Jointless Belt). En Hybrid Overlay-teknologi som reduserer langsgående deformasjoner ved høye hastigheter.Fordeler Overlegen stabilitet ved høye hastigheter; glatt og jevn slitasje. Maximum Flange Shield (MFS). Et beskyttelsessystem for flens. MFS har en gummiprofil som går rundt omkretsen av dekket over hjulflensen. Dette skaper en beskyttende buffersone.Fordeler Beskytter dyre lettmetallfelger fra fortauskanter. Asymmetrisk mønsterdesign. Asymmetrisk mønsterdesign gir bedre kjøreegenskaper og vannplaningssikkerhet. Den langsgående senterribben øker stabiliteten og presisjonen. De asymmetriske sporene gir bedre grep på både vått og tørt underlag.Fordeler Forbedret ytelse på rette strekk og rundt hjørner; økt motstand mot vannplaning. Flatere slitebaneprofil. Den nye generasjonen Dunlop-dekk har en flatere slitebaneprofil med en 4-8 % større kontaktflate, avhengig av størrelse og type dekk. En større kontaktflate gir mer stabilitet og forbedret veikontakt, slik at dekkene reagerer raskt og presist.Fordeler Økt stabilitet og styrepresisjon; redusert hæl-og-tå-slitasje; utmerket svingstabilitet og -presisjon; overlegent tørrgrep. Multi Radius Tread (MRT). MRT-design bruker ti forskjellige radier, og de er derfor mer presise. Dette resulterer i svært effektiv trykkfordeling på veikontaktflaten. Resultatet er jevnere overganger fra rettstrekk til sving, noe som fører til mer presise og progressive reaksjoner.Fordeler Betydelig bedre kontroll over utviklingen av fotavtrykket under alle kjøreforhold, responsiv våt- og tørrhåndtering, økt svingkontroll. Dobbel silikablanding. Denne blandingen forbedrer akselerasjonsytelsen og fremmer lav slitasje.Fordeler Topp bremse- og akselerasjonsevne, førsteklasses kjøreegenskaper gjennom sommer og høst, solid veigrep og høy slitestyrke.
Gratis frakt
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Motorsportsgrep og -bremsing for en dynamisk kjøreopplevelse Enestående grep på våt og tørr vei Forbedret grep i kurvekjøring Kortere bremselengde ved motorveishastigheter Drivstoffeffektiv design Enestående veigrep Den adaptive dekksammensetningen gjør at Sport Maxx RT leverer solid veigrep både på tørr og våt veibane. Polymerene, som er hentet fra motorsporten, tilpasser seg veioverflaten og optimerer både veikontakten og -grepet. Bedre veigrep i svinger Stabile kjøreegenskaper ved høye hastigheter, og smidig overgang fra rett strekning til sving. De massive ytre skulderblokkene bidrar til å øke stabiliteten og kjøreegenskapene i svinger. Kortere bremselengde ved høye hastigheter Dunlops innovative Short Braking-knaster er med på å sikre kortere bremselengde når du kjører i høye hastigheter. Disse ekstra stive knastene er utviklet med tanke på sportslig kjøring og øker veikontakten ved bremsing. Drivstoffeffektiv design Lettvektskonstruksjonen i Sport Maxx RT reduserer rullemotstanden og gir dermed lavere drivstofforbruk og mindre CO2- utslipp. Spesialutviklet beadfestesystem. Styrker forbindelsen mellom dekk og felg for en mer presis kjøreopplevelse. Som grepet mellom hånden og rattet, forbedrer det spesialutviklede beadfestesystemet kontrollen og gir fremragende veikontakt.Fordeler Forbedret veikontakt; større stabilitet og presisjon. Adaptiv blanding. En sammensatt teknologi som bruker motorsport-avledete polymerer til å tilpasse seg strukturen på veibanen. Med forbedret kontakt på mikronivå, øker den samlede dekk-til-vei-kontaktflaten.Fordeler Glimrende grep og bremseegenskaper Power Braking Blocks. Svært stive blokker som opprettholder stivheten når det anvendes bremsekraft. Den økte stivheten bidrar til å sikre optimal kontakt med veien ved bremsing ved høye hastigheter.Fordeler Kortere bremselengde, spesielt ved høye hastigheter. Silica-Plus-blanding. En motorsport-avledet gummiblanding som gir høye grepsnivåer, spesielt på våte veier og ved lave temperaturer.Fordeler Førsteklasses bremse- og akselerasjonsevne, solid slitestyrke og svært godt veigrep i vått og kaldt vær. JLB (Jointless Belt). En Hybrid Overlay-teknologi som reduserer langsgående deformasjoner ved høye hastigheter.Fordeler Overlegen stabilitet ved høye hastigheter; glatt og jevn slitasje. Maximum Flange Shield (MFS). Et beskyttelsessystem for flens. MFS har en gummiprofil som går rundt omkretsen av dekket over hjulflensen. Dette skaper en beskyttende buffersone.Fordeler Beskytter dyre lettmetallfelger fra fortauskanter. Asymmetrisk mønsterdesign. Asymmetrisk mønsterdesign gir bedre kjøreegenskaper og vannplaningssikkerhet. Den langsgående senterribben øker stabiliteten og presisjonen. De asymmetriske sporene gir bedre grep på både vått og tørt underlag.Fordeler Forbedret ytelse på rette strekk og rundt hjørner; økt motstand mot vannplaning. Flatere slitebaneprofil. Den nye generasjonen Dunlop-dekk har en flatere slitebaneprofil med en 4-8 % større kontaktflate, avhengig...

Sammenligning av produkter

Her finner du de to mest populære produktene i denne kategorien i en lignende prisklasse som det du ser på nå.
Dekkbredde
245
255
255
Belastningsindeks
93
96
100
Hastighetsindeks
y
y
V
Dekkprofil
35
35
45

Produktinformasjon

Dunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS - En Kombinasjon av Ytelse og Sikkerhet

Opplev den ultimate kjøreopplevelsen med Dunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS, et sommerdekk designet for å levere enestående ytelse, grep og komfort. Med en dekkbredde på 255 mm og en dekkprofil på 35, er dette dekket perfekt tilpasset sportslige kjøretøy som krever den beste kvaliteten på veien.

Tekniske Spesifikasjoner for Optimal Kjøring

  • Dekkbredde: 255 mm
  • Felgdimensjon: 19 tommer
  • Belastningsindeks: 96 (opptil 710 kg per dekk)
  • Hastighetsindeks: Y (opptil 300 km/t)
  • Dekkprofil: 35

Med sin høye belastningsindeks og imponerende hastighetsindeks, er Dunlop Sport Maxx RT ikke bare et dekk, men en investering i din kjøreopplevelse. Det er designet for å gi føreren maksimal kontroll og stabilitet, også i høyere hastigheter. Tenk deg en kjøretur der du føler deg trygg samtidig som du nyter smidigheten og responsiviteten fra dekket - dette er akkurat hva Dunlop tilbyr.

Forbedret Design og Teknologi

Dette dekket er utstyrt med avanserte gummiblandinger og et intelligent mønsterdesign som forbedrer grep og reduserer bremselengden, selv under utfordrende forhold. Dunlop har utviklet dette produktet med fokus på sikkerhet og ytelse, noe som gjør det til et ideelt valg for både hverdagskjøring og sportslig kjøring.

Så, er du på utkikk etter et dekk som kan håndtere høy fart og skarpe svinger? Dunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS er svaret! La deg imponere av grep og komfort – dekket som tar kjøringen din til et nytt nivå!

Dekkbredde

Dekkbredde 255 mm er en bredde som ofte brukes på høytytende kjøretøy og SUV-er. Denne bredden gir utmerket veigrep og stabilitet, spesielt under kraftig akselerasjon og kjøring i ulendt terreng. Dekk med bredde 255 mm gir en sportslig kjøreopplevelse.

Belastningsindeks

Belastningsindeks 96 angir at hvert dekk kan bære en maksimal vekt på 710 kilo ved riktig lufttrykk. Dette gjør dem egnet for mellomstore SUV-er og noen større personbiler. En belastningsindeks på 96 gir deg en pålitelig og trygg kjøreopplevelse, spesielt under varierte veiforhold.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS
MerkeDunlop
Diameter19
Dekkprofil35
Spesifikasjoner
Dekkbredde255
Felgdimensjon19
Belastningsindeks96
Hastighetsindeksy
Størrelse
Bredde255
Profil35
Rulleomkrets2076.91 mm
Generelt
Våtgrep (bremselengde på glatt føre)A
Drivstoffeffektivitet (rullemotstand)E
Dekkstøy (1-3)1
DekktypePersonbil
Dekkstøy (db)69 dB
C-dekk
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 2 327,- den billigste prisen for Dunlop Sport Maxx RT 255/35R19 96Y XL MO MFS blant 4 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste sommerdekk for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
2 146,-
Gjennomsnittspris:
2 272,-
Høyeste pris:
2 446,-
Beste tilbudet:
Byttdekk.no
Tilgjengelig