
Ethics In Public Relations
Produktinformasjon
Oppdag etiske aspekter med Ethics in Public Relations
For både erfarne PR-folk og nykommere, Ethics in Public Relations: Responsible Advocacy er en uunngåelig bok som gir dyp innsikt i viktige temaer som ansvarlighet, gjennomsiktighet og lojalitet. Med sine 241 sider av relevante betraktninger, presenterer denne boka et essensielt rammeverk for etisk praksis i en stadig mer kompleks verden av offentlig kommunikasjon.
Hvorfor bør du lese Ethics in Public Relations?
- Unike perspektiver: Samlet av redaktørene Kathy Fitzpatrick og Carolyn Bronstein, inneholder boken bidrag fra anerkjente eksperter.
- Praktiske eksempler: Læring gjennom levende anekdoter og relevante casestudier gjør innholdet lettfattelig og anvendelig.
- Etisk teori vs. praksis: Boken utforsker de day-to-day utfordringene PR-folk møter og gir råd for å navigere i disse.
Kjerneinnholdet i boka
Boken tar for seg kritiske emner som:
- Skillet mellom etisk og lovlig PR-praksis.
- Bygge relasjoner med varierende målgrupper.
- Etisk ansvar både i online og offline kommunikasjonsmiljøer.
- Kravene til etisk advocacy i non-profit organisasjoner.
- Kryss-kulturelle etiske forpliktelser.
Verdifulle anbefalinger
Forfattere og akademikere har rost boken for dens evne til å være både leservennlig og informativ. Som Jay Black, redaktør for Journal of Mass Media Ethics, bemerker: "Den bør være obligatorisk lesning i styrerom, PR-klasserom og selv i Pentagon."
Med en vekt på både teori og praktisk anvendelse, er Ethics in Public Relations essensiell lesning for alle som ønsker å forstå rammeverket for etisk PR-praksis i det 21. århundre. Gå ikke glipp av sjansen til å berike din profesjonelle kunnskap med denne viktige boken!
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Sett | Nei |
Typ | Papirbøker |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 430,- den billigste prisen for Ethics In Public Relations blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.