Ethics In Public Relations

Ethics In Public Relations

"This is an intelligent book about serious issues in public relations: accountability, responsibility, transparency, loyalty, truthtelling, and fairness. It should be required reading in boardrooms, in PR classrooms, and at the Pentagon." - Jay Black, Editor, Journal of Mass M......
fra 430,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><em>"This is an intelligent book about serious issues in public relations: accountability, responsibility, transparency, loyalty, truthtelling, and fairness. It should be required reading in boardrooms, in PR classrooms, and at the Pentagon."</em> - Jay Black, Editor, <em>Journal of Mass Media Ethics   <br/></em><br/><em>"Ethics in Public Relations fills an important need at a time when the credibility of public relations (and some public relations practitioners and public relations firms) is under attack. In a manner that is never preachy or dogmatic, Fitzpatrick and Bronstein have put together a series of essays that have application across the public relations spectrum. They are sure to be informative and instructive both to long-time professionals and candidates for entry-level positions."</em> - Harold Burson,  Founding Chairman,<em> Burson Marstellar</em>  <br/><br/><em> "This book is both highly readable and long overdue.  Fitzpatrick an

Produktinformasjon

Oppdag etiske aspekter med Ethics in Public Relations

For både erfarne PR-folk og nykommere, Ethics in Public Relations: Responsible Advocacy er en uunngåelig bok som gir dyp innsikt i viktige temaer som ansvarlighet, gjennomsiktighet og lojalitet. Med sine 241 sider av relevante betraktninger, presenterer denne boka et essensielt rammeverk for etisk praksis i en stadig mer kompleks verden av offentlig kommunikasjon.

Hvorfor bør du lese Ethics in Public Relations?

  • Unike perspektiver: Samlet av redaktørene Kathy Fitzpatrick og Carolyn Bronstein, inneholder boken bidrag fra anerkjente eksperter.
  • Praktiske eksempler: Læring gjennom levende anekdoter og relevante casestudier gjør innholdet lettfattelig og anvendelig.
  • Etisk teori vs. praksis: Boken utforsker de day-to-day utfordringene PR-folk møter og gir råd for å navigere i disse.

Kjerneinnholdet i boka

Boken tar for seg kritiske emner som:

  • Skillet mellom etisk og lovlig PR-praksis.
  • Bygge relasjoner med varierende målgrupper.
  • Etisk ansvar både i online og offline kommunikasjonsmiljøer.
  • Kravene til etisk advocacy i non-profit organisasjoner.
  • Kryss-kulturelle etiske forpliktelser.

Verdifulle anbefalinger

Forfattere og akademikere har rost boken for dens evne til å være både leservennlig og informativ. Som Jay Black, redaktør for Journal of Mass Media Ethics, bemerker: "Den bør være obligatorisk lesning i styrerom, PR-klasserom og selv i Pentagon."

Med en vekt på både teori og praktisk anvendelse, er Ethics in Public Relations essensiell lesning for alle som ønsker å forstå rammeverket for etisk PR-praksis i det 21. århundre. Gå ikke glipp av sjansen til å berike din profesjonelle kunnskap med denne viktige boken!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 430,- den billigste prisen for Ethics In Public Relations blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
430,-
Gjennomsnittspris:
430,-
Høyeste pris:
430,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig