Events as a Strategic Marketing Tool av Dorothe (NHTV Breda University of Appli Gerritsen

Events As A Strategic Marketing Tool Av Dorothe (Nhtv Breda University Of Applied Sciences The Netherlands) Gerritsen, Ronald (Nhtv Breda University O

An update to the popular first edition, providing an engaging resource for both students and professionals interested in leisure, tourism and events. Including a wealth of internationally relevant examples, it gives a thorough insight into the way events can help reach strategic marketing goals.... Les mer...
fra 569,-
Tilgjengelig i 2 butikker

Produktinformasjon

Oppdag kraften i Events som strategiske markedsføringsverktøy

Events As A Strategic Marketing Tool Av Dorothe Gerritsen og Ronald gir en dyp forståelse av hvordan arrangementer kan sirenes til effektive verktøy for markedsføringsstrategier. Denne oppdaterte andre utgaven gir deg innsikten du trenger for å navigere i den moderne markedsføringslandskapet, hvor opplevelser og engasjement er i fokus.

Hva kan du forvente fra boken?

  • Strategisk tilnærming: Lær hvordan arrangementer kan koble produkter og tjenester med unike opplevelser, som skaper verdifulle forbindelser.
  • Erfaringseconomy: Dyk dypere inn i utviklingen av opplevelsesøkonomien og forstå hvordan den former dagens markedsføring.
  • Eventdesign: Få verktøyene for å utvikle et vellykket arrangement, fra idé til utførelse, inkludert viktige berøringspunkter.
  • Relevante eksempler: Boken inneholder et mangfold av internasjonale casestudier som viser hvordan ulike organisasjoner bruker arrangementer for å engasjere besøkende.
  • Effektmåling: Avsluttningen på boken fokuserer på hvordan man kan måle effekten av arrangementer og evaluere markedsføringsmålene.

En verdifull ressurs for studenter og fagfolk

Boken fungerer som en uunnværlig ressurs for både studenter og profesjonelle innen fritid, turisme og arrangementer. Med en blanding av teori og visuelle elementer, hjelper den leserne til å forstå komplekse konsepter på en enkel og engasjerende måte.

Enten du er en student som ønsker å styrke dine kunnskaper innen markedsføring, eller en profesjonell som ser etter innovative metoder for å forbedre ditt merke, vil Events As A Strategic Marketing Tool gi deg den nødvendige kunnskapen til å ta informerte beslutninger.

Ikke gå glipp av muligheten til å lære fra ekspertene! Skaff deg din kopi av Events As A Strategic Marketing Tool Av Dorothe Gerritsen og Ronald i dag, og ta første skritt mot å revitalisere dine markedsføringsstrategier.

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Events as a Strategic Marketing Tool av Dorothe (NHTV Breda University of Appli Gerritsen
Merke Other Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 569,- den billigste prisen for Events as a Strategic Marketing Tool av Dorothe (NHTV Breda University of Appli Gerritsen blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste teknikk, ingeniør og primær for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.