Games As Transformative Experiences For Critical Thinking, Cultural Awareness, And Deep Learning Av David Seelow

Games As Transformative Experiences For Critical Thinking, Cultural Awareness, And Deep Learning Av David Seelow

All games are potentially transformative experiences because they engage the player in dynamic action. When repurposed in an educational context, even highly popular casual games played online to pass the time can engage players in a way that deepens learning. Games as Transformative Experiences for Critical......
fra 699,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>All games are potentially transformative experiences because they engage the player in dynamic action. When repurposed in an educational context, even highly popular casual games played online to pass the time can engage players in a way that deepens learning. <I>Games as Transformative Experiences for Critical Thinking, Cultural Awareness, and Deep Learnin Strategies & Resources </I>examines the learning value of a wide variety of games across multiple disciplines.</P><P></P><P>Organized just like a well-made game, the book is divided into four parts highlighting classroom experiences, community and culture, virtual learning, and interdisciplinary instruction. The author crosses between the high school and college classroom and addresses a range of disciplines, both online and classroom practice, the design of curriculum, and the transformation of assessment practices.</P><P></P><P>In addition to a wealth of practical exercises, resources, and lesson ideas, the book explains
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
All games are potentially transformative experiences because they engage the player in dynamic action. When repurposed in an educational context, even highly popular casual games played online to pass the time can engage players in a way that deepens learning. Games as Transformative Experiences for Critical Thinking, Cultural Awareness, and Deep Learnin Strategies & Resources examines the learning value of a wide variety of games across multiple disciplines.Organized just like a well-made game, the book is divided into four parts highlighting classroom experiences, community and culture, virtual learning, and interdisciplinary instruction. The author crosses between the high school and college classroom and addresses a range of disciplines, both online and classroom practice, the design of curriculum, and the transformation of assessment practices.In addition to a wealth of practical exercises, resources, and lesson ideas, the book explains how to use a wide and diverse range of games from casual to massively multiplayer online games for self-improvement as well as classroom situations.

Produktinformasjon

Utforsk Verdenen av Spill med David Seelows "Games As Transformative Experiences"

Er du klar for en dypdykk i hvordan spill kan være mer enn bare underholdning? I boken Games As Transformative Experiences For Critical Thinking, Cultural Awareness, And Deep Learning Av David Seelow får du en banebrytende innsikt i hvordan spill kan engasjere og utdanne på flere nivåer. Denne fangende boken åpner døren til filosofien om at alle spill – fra enkle nettspill til mer komplekse, multiplayer opplevelser – kan bli transformative læringsverktøy.

Transformasjon gjennom Spill: En Ny Utviking i Læring

  • Praktiske Øvelser: Oppdag en rekke praktiske øvelser som gjør det enklere å implementere spill i klasserommet.
  • Kulturell Bevissthet: Lær hvordan spill kan fremme forståelse for ulike kulturer og samfunnsproblemer.
  • Interaktiv Læring: Få innsikt i hvordan du kan bruke spill for å forbedre kritisk tenking og dybdelæring.

Strukturert for Effektivitet

Boken er pedagogisk delt inn i fire deler som hver fremhever ulike erfaringer knyttet til spill:

  1. Klasseromsopplevelser
  2. Samfunn og kultur
  3. Virtuell læring
  4. Tverrfaglig undervisning

Gjennom dette nøye konstruerte rammeverket får leserne en mesterlig oversikt over hvordan ulike spill kan anvendes i forskjellige fagfelt, både i fysiske og digitale klasserom.

Hvem Bør Lese Denne Boken?

Uansett om du er lærer, utdanningsdesigner eller bare interessert i hvordan spill kan endre læringsopplevelsen, vil Games As Transformative Experiences For Critical Thinking være et uvurderlig tillegg til din plassbibliotek. Det skaper en bro mellom teori og praksis, og gir konkrete strategier for å forbedre læring gjennom spill.

Ikke gå glipp av muligheten til å revolusjonere din tilnærming til læring med denne inspirerende boken av David Seelow. La spill bli verktøyene som transformerer både lærere og studenter!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnGames as Transformative Experiences for Critical Thinking, Cultural Awareness, and Deep Learning Strategies & Resources
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 699,- den billigste prisen for Games As Transformative Experiences For Critical Thinking, Cultural Awareness, And Deep Learning Av David Seelow blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste data og informasjonsteknologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
699,-
Gjennomsnittspris:
699,-
Høyeste pris:
699,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig