Opengl Es 3.0 Programming Guide Av Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi

Opengl Es 3.0 Programming Guide Av Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi

OpenGL ¿ ES ¿ is the industry¿s leading software interface and graphics library for rendering sophisticated 3D graphics on handheld and embedded devices. The newest version, OpenGL ES 3.0, makes it possible to create stunning visuals for new games and apps, without compromisi......
Vi beklager, men vi har ikke et aktivt tilbud for øyeblikket.

Produktinformasjon

Oppdag Opengl Es 3.0 Programming Guide

Er du klar til å ta grafikkprogrammeringen din til neste nivå? Opengl Es 3.0 Programming Guide av Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi er din ultimate følgesvenn for å skape fantastiske 3D-grafikker på håndholdte og innebygde enheter. Med den nyeste versjonen, OpenGL ES 3.0, kan du utvikle visuelt imponerende spill og apper uten å gå på kompromiss med ytelse eller batterilevetid.

Hva du vil lære med denne guiden

  • Fullstendig API-dekning: Boken gir en omfattende innføring i API-et og shading-språket, perfekt for både nybegynnere og erfarne utviklere.
  • Praktiske eksempler: Følg med på detaljerte, nedlastbare C-baserte kodeeksempler som tar deg gjennom hver del av grafikkpipeline.
  • Optimaliseringstips: Få innsikt i cutting-edge tips for å maksimere ytelsen og effektiviteten.
  • Plattformkompatibilitet: Koden er bygget og testet på iOS, Android, Windows og Ubuntu, slik at du enkelt kan tilpasse deg din plattform.

Avanserte funksjoner i OpenGL ES 3.0

Med OpenGL ES 3.0 åpner det seg et hav av muligheter, inkludert:

  • Shadow mapping og instansing for dynamiske effekter.
  • Flere render targets og uniform buffer objects for større kontroll over rendering.
  • Textur komprimering for optimalisering av minnebruk.
  • Per-pixel lighting og partikkelsystemer for mer realistiske scener.

Interaktiv opplæring for alle nivåer

Uavhengig av om du er en nykommer eller allerede har erfaring, gir Opengl Es 3.0 Programming Guide deg solid grunnlag med trinn-for-trinn-instruksjoner. Dette er mer enn bare en bok; det er en ressursinvestering for fremtidige prosjekter!

Så, klar for å heve spillutviklingen din? Ikke vent lenger – få tak i Opengl Es 3.0 Programming Guide i dag og begynn reisen mot å mestre 3D-grafikk!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnGinsburg Dan OpenGL ES 3.0 Programming Guide
MerkeOther Brand
TypeBøker
Spesifikasjoner
SjangerData & IT
FormatHeftet
SpråkEngelsk
ForfatterDaniel Ginsburg
ForlagAddison-Wesley Educational Publishers Inc
Utgivelsesdato2014-02
Utgivelsesår2014
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
514,-
Gjennomsnittspris:
514,-
Høyeste pris:
514,-