Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/65R18 110H EDT SUV

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/65R18 110H EDT SUV

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUVHøy presisjon og holdbarhetUtmerket grepRask bremsingG......
fra 2 221,-
Tilgjengelig i 4 butikker
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV Høy presisjon og holdbarhet Utmerket grep Rask bremsing G...
Gratis frakt
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
Gratis frakt
Frakt og levering
Beskrivelse
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
Gratis frakt
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.

Produktinformasjon

Oppdag den ultimate kjøreopplevelsen med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/65R18 110H EDT SUV er dekket som tar ytelse til et nytt nivå. Med en dekkbredde på 235, dekkprofil på 65, diameter på 18 og belastningsindeks på 110, er dette dekket designet for å levere topp ytelse og sikkerhet.

Overlegen bremsing og veigrep

  • Kortere bremselengde på både våte og tørre veier for å opprettholde kontrollen
  • Økt veigrep for mer responsive kjøreegenskaper og bedre kontroll
  • Active Braking-teknologi øker kontaktflaten for bedre veigrep ved bremsing

Optimalisert for styring og holdbarhet

  • Ny konstruksjonsteknologi gir sterkere lettvektskonstruksjon for forbedret håndtering i svinger
  • Grip Booster-forbindelsen med klebende harpiks forbedrer festet til underlaget for bedre grep ved bremsing og kjøring
  • TÜV testrapport viser overlegen ytelse sammenlignet med konkurrenter

Med Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 får du ikke bare enestående ytelse, men også tryggheten ved å velge et dekk som er originalmontert hos ledende bilprodusenter. Opplev den ultimate kjøreopplevelsen med Goodyear!

Beskrivelse genereres automatisk basert på data vi har fra våre partnere.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/65R18 110H EDT SUV
MerkeGoodyear
Dekkprofil65
Diameter18
SeriesGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3
TypeSUV
SeasonSommerdekk
Spesifikasjoner
Dekkbredde235
Belastningsindeks110
HastighetsindeksH (210 km/t)

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 2 221,- den billigste prisen for Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/65R18 110H EDT SUV blant 4 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste dekk for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
2 149,-
Gjennomsnittspris:
2 257,-
Høyeste pris:
2 348,97
Beste tilbudet:
Byttdekk.no
Tilgjengelig