Graphics Shaders Av Mike Bailey, Steve (Brown Cunningham Associates Coralville Iowa Usa) Cunningham

Graphics Shaders Av Mike Bailey, Steve (Brown Cunningham Associates Coralville Iowa Usa) Cunningham

Graphics Shaders: Theory and Practice is intended for a second course in computer graphics at the undergraduate or graduate level, introducing shader programming in general, but focusing on the GLSL shading language. While teaching how to write programmable shaders, the authors also teach......
fra 1 149,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P><STRONG>Graphics Shaders: Theory and Practice</STRONG> is intended for a second course in computer graphics at the undergraduate or graduate level, introducing shader programming in general, but focusing on the GLSL shading language. While teaching how to write programmable shaders, the authors also teach and reinforce the fundamentals of computer graphics. The second edition has been updated to incorporate changes in the OpenGL API (OpenGL 4.x and GLSL 4.x0) and also has a chapter on the new tessellation shaders, including many practical examples. </P><P></P><P>The book starts with a quick review of the graphics pipeline, emphasizing features that are rarely taught in introductory courses, but are immediately exposed in shader work. It then covers shader-specific theory for vertex, tessellation, geometry, and fragment shaders using the GLSL 4.x0 shading language. The text also introduces the freely available glman tool that enables you to develop, test, and tune shaders separately

Produktinformasjon

Oppdag det spennende universet med Graphics Shaders av Mike Bailey og Steve Cunningham

Er du klar for en dypdykk i shader-programmering? Med Graphics Shaders av Mike Bailey og Steve Cunningham får du verktøyene til å mestre GLSL (OpenGL Shading Language). Denne boken er perfekt tilpasset både bachelor- og masterstudenter som ønsker å lære mer om datagrafikk på et høyere nivå.

Hva kan du forvente av Graphics Shaders?

  • Uppdatert innhold: Den andre utgaven av boken tar for seg de nyeste spesifikasjonene innen OpenGL (4.x) og GLSL (4.x0), med oppdaterte kodeeksempler.
  • Ny på tessellasjon: En egen kapittel dedikert til tessellasjonshaders, som gir praktiske eksempler og brukstilfeller.
  • Verktøy for utvikling: Introduksjon av glman - et gratis verktøy for å utvikle, teste og justere shaders uavhengig av programvaren.
  • Bredt bruksområde: Utforsk forskjellige bruksmåter for shaders, fra 3D-geometri til algoritmisk kunst.

For en dypere forståelse av shader-programmering

Boken kombinerer teori og praksis på en lettfattelig måte. Den følger leseren gjennom grafikkpipeline, med fokus på elementer som ofte neglisjeres i innføringskurs. Med denne ressurser i hånden føler du deg trygg når du skal implementere vertikale, tessellasjon, geomerty og fragment shaders med GLSL 4.x0.

Gjør deg klar for et morsomt dykk i grafikverdenen!

Graphics Shaders gir deg ikke bare teori, men også engasjerende øvelser for å teste og utvikle egne idéer. Enten du er nybegynner eller ønsker å forsterke din eksisterende kompetanse, vil denne boken utstyre deg med de kunnskapene du trenger for å skape imponerende grafiske effekter.

Ta steget inn i den digitale kunstens fremtid med Graphics Shaders av Mike Bailey og Steve Cunningham - hvor læring møter kreativitet!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnGraphics Shaders Theory and Practice, Second Edition
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 149,- den billigste prisen for Graphics Shaders Av Mike Bailey, Steve (Brown Cunningham Associates Coralville Iowa Usa) Cunningham blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste data og informasjonsteknologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
1 149,-
Gjennomsnittspris:
1 149,-
Høyeste pris:
1 149,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig