
Helt fersk
Helt fersk. Helt fersk er en bok for unge i arbeidslivet. Boka gir en oversikt over de vanligste spørsmålene og problemstillingene ungdom møter når de begynner å jobbe. Informasjon og kunnskap om rettigheter og plikter i arbeidslivet kan være med på å sikre en god og positiv opplevelse.I tillegg til dette har vi valgt å ta me......
For øyeblikket har vi ingen tilbud på dette produktet, men vi inviterer deg til å utforske lignende produkter som kan være av interesse.
Topplisten: Other Brand Samfunnsvitenskap
Produktinformasjon
Helt fersk. Helt fersk er en bok for unge i arbeidslivet. Boka gir en oversikt over de vanligste spørsmålene og problemstillingene ungdom møter når de begynner å jobbe. Informasjon og kunnskap om rettigheter og plikter i arbeidslivet kan være med på å sikre en god og positiv opplevelse.I tillegg til dette har vi valgt å ta med noen av de mer uvanlige eller skjulte sidene i et arbeidsforhold som det kanskje kan være vanskelig å spørre om eller vite noe om før man er midt i situasjonen. Det kan for eksempel dreie seg om hvordan man oppfører seg og kommuniserer på jobb, og om det spiller noen rolle hvordan man er kledd.Boka er resultatet av et samarbeid mellom Landsorganisasjonen i Norge og Gyldendal Arbeidsliv, og gjengir også historiene til vinnerne av LOs skrivekonkurranse for ungdom i 2007. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 117 ISBN: 9788205384934 Vekt: 170 g Forla Gyldendal Norsk Forlag AS Innbindin Heftet Utgitt: 2008 Veil. pris: 169 kr Kategori: Samfunnsvitenskapelige fag For flere fagbøker og lærebøker trykk her
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Helt fersk |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
How to Change the WorldFool In Search of Henry VIII's Closest ManThe SelfRape and Dating Violence Your Questions Answered
Trotsky The Passionate RevolutionaryJohn Locke and the Origins of Private PropertyThe Study of PoliticsThe Physics of Capitalism
The Neuropsychology of Anxiety An enquiry into the functions of the septohippocampal systemParliamentarism in Northern and EastCentral Europe in the Long Eighteenth Century Volume I: Representative Institutions and Political MotivationQueer and Trans Fashion Brands Resistance and Revolution in the 21st CenturyQueer and Trans Fashion Brands Resistance and Revolution in the 21st Century