Herd  How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature

Herd How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature

Can you explain the explosion of social activities like text messaging with little or no promotion of the behaviour? How a Mexican wave happens? The emergence of online communities? Or more sensitively the steady rise of floral roadside tributes to traffic accident victims from complete strangers? Unless you have a good e......
fra 331,63
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Can you explain the explosion of social activities like text messaging with little or no promotion of the behaviour? How a Mexican wave happens? The emergence of online communities? Or – more sensitively – the steady rise of floral roadside tributes to traffic accident victims from complete strangers? Unless you have a good explanation of mass behaviour, you’ll have little chance of altering it. Herd reveals that most of us in the West have completely misunderstood the mechanics of mass behaviour because we have misplaced notions of what it means to be a human being. With a host of examples from Peter Kay and urinal etiquette to Apple and Desmond Tutu, Mark Earls offers the most new radical, controversial and significant new theory of consumer behaviour in a generation. "At one level a profoundly simple and important idea, that just happens to overturn everything we thought we knew about marketing to the individual." —Adam Morgan, Founder, Eatbigfish "Mark Earls helps us see clearly that we need to re-write the rules and provides us with a playbook for doing so. Are you ready for the ‘we’ revolution?" —Ed Keller, CEO, The Keller Fay Group "Herd is a dazzling, nutrient-rich read that urged me to see afresh the big underlying forces driving media behaviour and why they especially matter now." —David Abraham, EVP, The Learning Channel "As important to read as Malcolm Gladwell and Adam Morgan were. I cannot recommend it highly enough unless you are a luddite or an ostrich." —Mark Sherrington, Global Brands Director, SABMiller "Read this book. Think about it. If you’re going to be any good at your job in the next 20 years then you need to questions your assumptions about how stuff works." —Russell Davies, Founder, Open Intelligence Agency

Produktinformasjon

Oppdag Magien Bak Gruppeatferd med 'Herd – How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature'

Er du nysgjerrig på hvordan en enkel handling som tekstmelding kan sprike som ild i tørt gress, uten at noen faktisk promoterer det? Eller hvordan en mexicansk bølge starter på en stadion? I 'Herd' får du innsikt i de kraftige mekanismene som driver menneskelig atferd i grupper.

Forstå Mass Atferd og Dine Muligheter

Med en pekepinn på vår dype menneskelige natur, avdekker Mark Earls innholdet i 'Herd' og gir oss verktøyene for å endret massatferd. Her er noen nøkkelpunkter:

  • Unike Eksempler: Fra Peter Kay til Desmond Tutu, boken presenterer overraskende eksempler på hvordan atferd sprer seg.
  • En Ny Vinkel: Earls utfordrer tradisjonelle forståelser av markedsføring og oppfordrer oss til å se på det store bildet.
  • Praktisk Veiledning: Sammen med teori, får du strategier for å navigere i det moderne samfunnets komplekse dynamikker.

Er Du Klar for 'Vi'-Revolusjonen?

Lesere verden over, inkludert ledere fra The Keller Fay Group og SABMiller, har anerkjent 'Herd' som en transformativ selvhjelper for alle som ønsker å forstå og påvirke massher

Så, hva venter du på? Grip sjansen og helt inn i den fascinerende verden av menneskelig atferd. Dette er mer enn bare en bok – det er en invitasjon til å bli en del av konversasjonen og ta del i 'vi'-bevegelsen.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnHerd How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 331,63 den billigste prisen for Herd How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
303,2
Gjennomsnittspris:
328,-
Høyeste pris:
331,63
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig