
Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og st......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og stikkordregister. Forfattere: Carl Arthur Solberg Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 512 ISBN: 9788215014012 Vekt: 924 g Forla Universitetsforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Universitetsforlaget Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer |
Merke | Universitetsforlaget |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
An Introduction to Business and ManagementAn Introduction to Business and ManagementRobotic Process Automation (RPA) in the Financial SectorStrategy and Change Finding Opportunity in Disruption Through Insight Choice and Risk
Leadership in Nursing Practice: the Intersection of Innovation and Teamwork in Healthcare SystemsThe Caring Company How to Shift Business and the Economy for GoodKarma Capitalism Why being a good business is good businessThe Snowflake Myth Explaining Gen Z in the workplace and beyond
Aware The Power Of Seeing Yourself ClearlySustainability Marketing A Global PerspectiveRespect How to Change the World One Interaction at a TimeRiding the Unicorn The Startup Guide You'll Want to Read