
Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og st......
fra 240,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og stikkordregister. Forfattere: Carl Arthur Solberg Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 512 ISBN: 9788215014012 Vekt: 924 g Forla Universitetsforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Universitetsforlaget Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer |
Merke | Universitetsforlaget |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 240,- den billigste prisen for Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Probability Models for Economic DecisionsEconomic Evaluation of Sustainable DevelopmentGlobal MarketingPeter Drucker and Management
Innovating From WithinWhy Care?Practical Digital Marketing and AI PsychologyBeyond Symbolic Diversity Equity and Inclusion