
Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og st......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og stikkordregister. Forfattere: Carl Arthur Solberg Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 512 ISBN: 9788215014012 Vekt: 924 g Forla Universitetsforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Universitetsforlaget Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer |
Merke | Universitetsforlaget |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
How Business Storytelling WorksSzycher¿s Practical Handbook of Entrepreneurship and InnovationCreative Project ManagementLearned Excellence
AAT Financial Accountin Preparing Financial StatementsDecoding Economic CrisesBe the OneAfrican Financial Ecosystem
Global Perspectives on Green HRMReflections on the Case for Audit ReformHvordan organisasjoner fungererManaging Voluntary Sport Organizations