
Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og st......
fra 240,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Internasjonal markedsføring. Formålet med boken er å gi leseren en orientering om hvilke utfordringer eksportøren møter på utemarkedene, og å gi en pekepinn om hvordan slike situasjoner kan angripes. Problemområder og muligheter er illustrert med konkrete eksempler hentet fra næringslivet. Med litteraturliste, forfatter og stikkordregister. Forfattere: Carl Arthur Solberg Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 512 ISBN: 9788215014012 Vekt: 924 g Forla Universitetsforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Universitetsforlaget Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer |
| Merke | Universitetsforlaget |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 240,- den billigste prisen for Internasjonal markedsføring, Pent brukt bok med markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.










