Fashion, Identity, Image Av Paul (Parsons New School Paris France) Jobling, Philippa (Ryerson University Canada) Nesbitt, Angelene (Parsons New School

Fashion, Identity, Image Av Paul (Parsons New School Paris France) Jobling, Philippa (Ryerson University Canada) Nesbitt, Angelene (Parsons New School

How has the fashion industry responded to turn-of-the-millennium non-binary identities? Do they have a supportive or exploitative relationship with queer, trans and ageing subjects? Fashion, Identity, Image unpacks these questions and many more in relation to clothing and representation, identity and body p......
fra 899,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
59,- kr
Frakt og levering

Produktinformasjon

```html

Utforsk Klær, Identitet og Bilde med Fashion, Identity, Image

Er du nysgjerrig på hvordan motebransjen har forandret seg i møte med non-binære identiteter på 2000-tallet? Fashion, Identity, Image av Paul Jobling, Philippa Nesbitt og Angelene gir deg en dypdykk inn i denne komplekse tematikken, med fokus på klesplaggenes rolle i representasjon og identitet.

En Reise Gjennom Motens Historie

  • Perioden 1990 til 2020: Oppdag hvordan moten har vært en refleksjon av samfunnets holdninger til spørsmål om kjønn og identitet.
  • Banebrytende motevisninger: Lær om ikoniske show som Maria Grazia Chiuris’ “We Should All Be Feminists” for Dior og Alexander McQueen’s “The Widows of Culloden”.
  • Inkluderende perspektiver: Boken diskuterer hvordan mote påvirker og inkluderer queer, transpersoner, og eldre individer.

Innovasjon og Fremtid i Mote

Bli med på en reise der Fashion, Identity, Image også tar for seg det fremadskuende synet av mote gjennom figurer som androiden i Alessandro Micheles kolleksjon for Gucci. Hvordan påvirker alder og hukommelse vårt syn på mote? Her finner du også analyser av moteogenkjøp og markedsføring som rører ved spørsmål om etikk og moral, særlig i arbeider fra kjendiser som Calvin Klein og D&G.

Enten du studerer moten, er en profesjonell innen bransjen, eller bare er nysgjerrig på temaene som bilder og identitet, er Fashion, Identity, Image et uunnværlig verktøy for å forstå de pågående samtalene i vår kultur. Klær er ikke bare plagg, de er en stemme.

For Hvem Er Denne Boken?

Hvis du er:

  • Student ved et moteprogram
  • Fagperson i motebransjen
  • Interesse for spørsmål om kjønn og identitet

Da vil du finne stor verdi i de innsiktene og analysene som denne boken presenterer.

```

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnJobling, Paul Fashion, Identity, Image (1350183210)
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 899,- den billigste prisen for Fashion, Identity, Image Av Paul (Parsons New School Paris France) Jobling, Philippa (Ryerson University Canada) Nesbitt, Angelene (Parsons New School blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.