
Kosarevsky Sergey 3D Graphics Rendering Cookbook
Produktinformasjon
Kosarevsky Sergey 3D Graphics Rendering Cookbook: Bygg Din Egen 3D Motor
Klar for å ta steget inn i verden av 3D-grafikk? Med Kosarevsky Sergey 3D Graphics Rendering Cookbook får du verktøyene du trenger for å bygge en helt egen 3D-grafikkmotor fra bunnen av! Denne boken gir en trinn-for-trinn guide med nyttige oppskrifter som lar deg løse konkrete problemer underveis. Perfekt for både nybegynnere og erfarne utviklere.
Hva Du Lærer med Kosarevsky Sergey Boken
- Integrere moderne renderingsteknikker i en ytelsesoptimalisert 3D-grafikkmotor.
- Utnytte Vulkan for å gjengi 3D-innhold, samt bruke AZDO i OpenGL-applikasjoner.
- Forstå moderne realtidsrenderingsmetoder.
- Implementere en fysisk basert rendering-pipeline fra bunnen av.
- Debugging og profiling av grafikkapplikasjoner.
Tekniske Spesifikasjoner & Innhold
Boken dekker essensielle emner som CPU/GPU geometrisk culling og høyytelses datasettbehandling for 2D og 3D rendering. Hver oppskrift bygger på den forrige, noe som gir deg en solid forståelse av beste praksis i moderne grafikk-API-er.
Hvem Er Denne Boken For?
3D-grafikkutviklere som allerede har et godt grep om de matematiske prinsippene bak 3D-rendering og ønsker å forbedre ferdighetene sine ytterligere med avanserte teknikker. Du bør ha grunnleggende kunnskap om C++ og lineær algebra for å få mest mulig ut av innholdet.Fordeler Med Å Velge Denne Boken
- Trinnvis tilgang til kompliserte emner som gir deg muligheten til å lære i ditt eget tempo.
- En omfattende samling av oppskrifter som gjør det enklere å forstå og implementere avanserte teknikker.
- Fakta og teori bak de mest brukte grafikk-API-ene.
Med Kosarevsky Sergey 3D Graphics Rendering Cookbook i hånden er du klar til å utforske dybden av 3D-grafikk, og skape kraftige, effektive applikasjoner. La eventyret begynne!
Topplisten: Other Brand Data og informasjonsteknologi

Spesifikasjon
Produktnavn | Kosarevsky Sergey 3D Graphics Rendering Cookbook |
Merke | Other Brand |