Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok uten markeringer

Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok uten markeringer

Leksjoner i markedsvitenskap. Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og sty......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Leksjoner i markedsvitenskap. Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 355 ISBN: 9788279352969 Vekt: 590 g Forla Abstrakt Innbindin Heftet Utgitt: 2010 Veil. pris: 445 kr
Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok med markeringer
Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
190,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Leksjoner i markedsvitenskap. Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 355 ISBN: 9788279352969 Vekt: 590 g Forla Abstrakt Innbindin Heftet Utgitt: 2010 Veil. pris: 445 kr

Produktinformasjon

Leksjoner i markedsvitenskap. Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 355 ISBN: 9788279352969 Vekt: 590 g Forla Abstrakt Innbindin Heftet Utgitt: 2010 Veil. pris: 445 kr

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnLeksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeAbstrakt

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
180,-
Gjennomsnittspris:
180,-
Høyeste pris:
180,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig