
Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok uten markeringer
Leksjoner i markedsvitenskap. Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og sty......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering

Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
190,-
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Leksjoner i markedsvitenskap. Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 355 ISBN: 9788279352969 Vekt: 590 g Forla Abstrakt Innbindin Heftet Utgitt: 2010 Veil. pris: 445 kr
Topplisten: Abstrakt Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok uten markeringer |
Merke | Abstrakt |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Leksjoner i markedsvitenskap, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Unlimited MemoryThe Audit Failures of the Wirecard ScandalIntroduction To Bookkeeping ItbkThe Trader's Handbook
Applied Mergers and Acquisitions WorkbookHistorisk materialisme og økonomisk teoriFounders Keepers Why Founders Are Built to Fail and What it Takes to SucceedAIPowered Leadership Mastering the Synergy of Technology and Human Expertise
Luxury Marketing Sustainability and Technology The Future of Luxury ManagementLeadership and Organizational Sustainability The Knowledge Management ApproachLivestock EconomicsTechnology Business and Sustainable Development Advances for People Planet and Profit