Marketing perspectives: a book of readings
ny

Marketing perspectives: a book of readings

fra 130,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering

Produktinformasjon

Marketing perspectives: a book of readings. Marketing Perspectives er en samling av 19 artikler innenfor markedsføring. Tekstene er skrevet på engelsk og representerer et utvalg internasjonalt anerkjente forfattere. Redaktørens valg av artikler setter markedsføringsfaget i et historisk perspektiv og i en samfunnsmessig sammenheng. Boken består av fire deler. Den første delen fungerer som en introduksjon til markedsføring og fokuserer på utviklingen av faget. Artiklene i del to legger frem forskjellige syn på markedsføring. Her er det lagt vekt på det skandinaviske perspektivet, som ofte står i kontrast til den klassiske amerikanske modellen. Del tre tar for seg markedsføringsstrategier - hvordan en bedrift bør disponere sine ressurser for å oppnå en optimal posisjon på markedet. Den siste delen handler om forholdet mellom markedsføring og etikk og miljø, emner som får stadig større betydning. Marketing Perspectives er i første rekke ment for markedsførings- og økonomistudenter, men også andre som er interesset i markedsføringsfaget, vil kunne ha nytte av boken. Andreas Wyller Falkenberg er førsteamanuensis ved Norges Handelshøyskole. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 397 ISBN: 9788276740424 Vekt: 668 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 1994 Veil. pris: 319 kr

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMarketing perspectives: a book of readings
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 130,- den billigste prisen for Marketing perspectives: a book of readings blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.