
ny
Marketing perspectives: a book of readings
fra 130,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Marketing perspectives: a book of readings. Marketing Perspectives er en samling av 19 artikler innenfor markedsføring. Tekstene er skrevet på engelsk og representerer et utvalg internasjonalt anerkjente forfattere. Redaktørens valg av artikler setter markedsføringsfaget i et historisk perspektiv og i en samfunnsmessig sammenheng. Boken består av fire deler. Den første delen fungerer som en introduksjon til markedsføring og fokuserer på utviklingen av faget. Artiklene i del to legger frem forskjellige syn på markedsføring. Her er det lagt vekt på det skandinaviske perspektivet, som ofte står i kontrast til den klassiske amerikanske modellen. Del tre tar for seg markedsføringsstrategier - hvordan en bedrift bør disponere sine ressurser for å oppnå en optimal posisjon på markedet. Den siste delen handler om forholdet mellom markedsføring og etikk og miljø, emner som får stadig større betydning. Marketing Perspectives er i første rekke ment for markedsførings- og økonomistudenter, men også andre som er interesset i markedsføringsfaget, vil kunne ha nytte av boken. Andreas Wyller Falkenberg er førsteamanuensis ved Norges Handelshøyskole. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 397 ISBN: 9788276740424 Vekt: 668 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 1994 Veil. pris: 319 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Marketing perspectives: a book of readings |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 130,- den billigste prisen for Marketing perspectives: a book of readings blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
The Good Supply ChainE2 MANAGING PERFORMANCE EXAM PRACTICE KITF1 FINANCIAL REPORTING REVISION CARDSTAXATION FA24 POCKET NOTES
oPERATIONAL CASE STUDYF2ADVANCED FINANCIAL REPORTING STUDY TEXTInnovation and EntrepreneurshipThe AI Ecosystems Revolution Transforming the Global Supply Chain through RealTime Collaboration
The Introverted Leader 3rd Edition Building on Your Quiet StrengthGet to the Point! Second Edition Simplify Sharpen and Sell Your MessageRekrutteringsog intervjuteknikkSosialpsykologi for team og organisasjoner