
Müller, Francis Design Ethnography (3030603954)
Produktinformasjon
Oppdag Müller, Francis Design Ethnography (3030603954)
Vil du forstå hvordan design og etnografi smelter sammen i en dynamisk dialog? Müller, Francis Design Ethnography (3030603954) er en banebrytende bok som utforsker metoder for forskning gjennom design. Her vil du oppdage hvordan etnografi kan styrke designforskning ved å fokusere på sosiale realiteter.
Innholdet i boken
- Åpen tilgang: Denne boken er fritt tilgjengelig for alle som er interessert i designmetodikk.
- Forskning og design: Les hvordan designere tilegner seg prosjektspesifikk kunnskap intuitivt og hvordan dette kan reflekteres og styrkes.
- Iterative prosesser: Oppdag hvordan epistemiske og kreative elementer flyter sammen i iterative måtte.
For hvem er Müller, Francis Design Ethnography (3030603954)?
Hvis du er designforskningens forkjemper - enten man er grafisk kunstner, etnografer, visuelle antropologer eller jobber med kreative medier - vil denne boken bli din nye beste venn. Den oppmuntrer til et tverrfaglig samarbeid og gir nye perspektiver på designfeltet.
Unike funksjoner
- Refleksjon over designmetoder: Den oppfordrer til refleksjon over tilgjengelige metoder i design.
- Kreative eksplorasjoner: Boken er en plattform for å utforske hvordan man kan dekonstruere og gjenopprette virkelighetens fenomener.
- Visuelle og semantiske undersøkelser: Utforsk mengder av eksempler som viser nye kontekster av betydning.
Med Müller, Francis Design Ethnography (3030603954) får du et verktøy som ikke bare gir deg kunnskap, men også inspirasjon til å tenke nytt. Ikke la sjansen gå fra deg til å dykke dypere inn i denne fascinerende verden av design og etnografi!
Topplisten: Other Brand Kunst og kultur

Spesifikasjon
Produktnavn | Müller, Francis Design Ethnography (3030603954) |
Merke | Other Brand |