News Agencies

News Agencies

This book explores the role of international news agencies and investigates whether they have been able to adapt to the contemporary media landscape following the disruption wrought by fake news, social media and an increasingly polarised public discourse.News Agencies addresses......
fra 649,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book explores the role of international news agencies and investigates whether they have been able to adapt to the contemporary media landscape following the disruption wrought by fake news, social media and an increasingly polarised public discourse.</P><I><P>News Agencies </I>addresses the key players in the industry, beginning with the ¿big three¿ (Reuters, The Associated Press and Agence France-Presse) and then moving on to the newest global player, Bloomberg. It also explores the role of alternative providers of international news which are seeking to challenge the Western-centric perspective of the agencies. Drawing on interviews with senior editors, Jukes investigates the challenges agencies face in terms of their editorial strategy and business models in today¿s social media context. At a time when there is widespread distrust in the media and agencies are relying increasingly on user-generated content as a source for news, Jukes critically explores the role of these ag

Produktinformasjon

Oppdag Nyhetenes Verden med "News Agencies"

Er du nysgjerrig på hvordan internasjonale nyhetsbyråer fungerer i dagens medielandskap? News Agencies gir deg en dypere forståelse av de utfordringene og mulighetene som preger denne bransjen, spesielt i lys av økningen av falske nyheter og polariserte meninger.

Hva Inneholder "News Agencies"?

This book er en omfattende analyse av de mest innflytelsesrike aktørene i nyhetsbransjen, inkludert:

  • Reuters
  • The Associated Press
  • Agence France-Presse
  • Bloomberg

Den viser også frem alternative nyhetsleverandører som utfordrer det tradisjonelle, vestlig senterte perspektivet.

Relevante Funksjoner og Innhold

Med innsiktsfulle intervjuer med seniorredaktører, News Agencies utforsker:

  • Strategier for redaksjonelt innhold i en tid med brukergenerert innhold.
  • Den økende utfordringen med mediedistrust og hva det betyr for fremtiden til nyhetsbyråer.
  • Hvordan nyhetsbyråene tilpasser seg et stadig mer komplekst medielandskap.

Ikke gå glipp av sjansen til å forstå hvordan disse byråene navigerer i en verden som konstant endrer seg. “News Agencies” setter søkelyset på viktige problemstillinger og gir deg et innblikk i den kritiske rollen disse byråene spiller i dagens samfunn.

Spesifikasjon

Generelt
SpråkEngelsk
Sett
Nei
SjangerBusinesslitteratur, Økonomi og jus
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 649,- den billigste prisen for News Agencies blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
649,-
Gjennomsnittspris:
649,-
Høyeste pris:
649,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig