Obsolete  How change brands are changing the world

Obsolete How change brands are changing the world

A deep-dive into the world of new, dynamic ''change brands'', in order to understand their success and to show how they''re putting legacy brands under pressure.The world needs changing. That much is clear. But how best to do it? Change how you vote? Get out and protest? Have an argument? How ou......
fra 419,13
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
A deep-dive into the world of new, dynamic ''change brands'', in order to understand their success and to show how they''re putting legacy brands under pressure.The world needs changing. That much is clear. But how best to do it? Change how you vote? Get out and protest? Have an argument? How our money is spent has more potential to change the world than how we vote or almost anything else we can do with our time on this planet. But the vast majority of this money currently goes to businesses that are fuelling these problems, through their packaging, formulations and practices. Just eleven companies (nine of which are in North America) own almost every brand we buy in the supermarket, raking in more than a billion dollars in sales every day. But we are on the cusp of the next major market disruption, as a rising tide of ''Change Brands'' are growing rapidly while at the same time helping to make a positive impact on the world. Brands such as Tony''s Chocolonely, Tesla, Ecosia, Allbirds, Cheeky Panda and others have legacy brands running scared as they lose sales and customer preference. A lot of brands will become obsolete in the next decade if they don''t radically change how they do things, a realisation that is leading to a spate of ''greenwashing'', reformulations and brands trying to retrofit purpose into their brand. But Chris Baker offers such legacy brands a seven-step plan for developing an effective and powerful strategy: Impact, Improve, Create, Connect, Fame, Partner and Expand. Obsolete takes us into their world so we can understand what''s driving their success and how they''re putting legacy brands under pressure. We will learn from a series of case studies from Change Brand founders, with the book showing that the best way to make the world''s problems obsolete is to try and do the same to the brands that are contributing to those very problems. At the very least, they''ll be forced to change the way they do things, and everyone, as well as the planet, will be better off.

Produktinformasjon

Oppdag "Obsolete: How Change Brands Are Changing the World"

Er du klar til å utfordre måten du tenker på merker? "Obsolete: How Change Brands Are Changing the World" er en banebrytende bok som utforsker den spennende verdenen av forandringsmerker. Denne boken viser hvordan disse innovative merkene ikke bare utfordrer, men også omformer, de tradisjonelle merkene som har dominert markedet i årevis.

Hvorfor "Obsolete" er Uunnvikelig

Vår verden står overfor enorme utfordringer, og den må endres. Men hvordan? Det er her "Obsolete" kommer inn. Chris Baker gir oss innsikt i hvordan økonomiske valg faktisk kan være en kraftigere driver for endring enn politikk. Med over 11 selskaper som eier det meste av merkene i supermarkedene, setter "Obsolete" søkelys på hvordan disse Change Brands vokser raskt og endrer spillereglene:

  • Eksempler på suksess: Merker som Tony's Chocolonely og Tesla viser hvordan bærekraftighet og etikk kan gi positiv impact.
  • Strategier for transformasjon: Boken tilbyr en syv-trinns plan for etablerte merker for å tilpasse seg den nye virkeligheten.
  • Fokus på ansvar: Hvordan forbrukernes valg kan skape en dominoeffekt av endring.

Få Innblikk i Suksesshistoriene

Gjennom case-studier av grunnleggerne bak Change Brands, viser "Obsolete" hva som driver deres suksess. Den belyser hvordan disse merkene setter press på etablerte aktører, og hvordan hele bransjer kan bli utdatert hvis de ikke tilpasser seg og tenker nytt. Ved å dykke ned i deres metoder, lærer vi viktigheten av innvirkning, forbedring, skapelse, kobling og mer for å forandre spillereglene.

Ta del i Endringen med "Obsolete"

Enten du er en forbruker som ønsker å ta mer informerte valg, eller en bedriftsleder som ønsker å riste opp i egenretningslinjer, gir "Obsolete" deg verktøyene du trenger for å forstå fremtidens forbruksmønstre. La denne boken være din guide til å forstå hvordan Change Brands skaper en bedre fremtid for både folk og planet!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnObsolete How change brands are changing the world
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 419,13 den billigste prisen for Obsolete How change brands are changing the world blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
419,13
Gjennomsnittspris:
419,-
Høyeste pris:
419,13
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig