Perimeter:
Perimeter er et innovativt sanntidsstrategispill der spillerne kjemper mot hverandre eller AI-motstandere i en kamp på liv og død for å erobre territorium og etablere kritiske beskyttende "perimetre". Spillerne vil bli introdusert for spillets unike "terraforming"-funksjon, som gjør det mulig å flytte, bygge, konstruere og ødelegge kartmiljøet. Spillet foregår i en fremtid der Exodus-sivilisasjonen har forlatt den døende jorden, og byr på en velbalansert kombinasjon av nye terraformingsprinsipper og territorielle kriger med tradisjonelle strategielementer.
- Raskt tempo i sanntidsstrategispillet
- Introduserer prinsippene for terraforming, der spillerne selv kan konstruere eller ødelegge spillverdenens omgivelser.
- Toppmoderne motor og grafikk som leverer kraftfull spilling og solid lyd og grafikk.
- Opptil 1 000 000 polygoner per bildebilde
- Detaljert science fiction-univers med originalt lydspor, inkludert elektronisk musikk av høy kvalitet
Perimeter: Emperor's Testament:
I nær fremtid begynner en ny Exodus, og restene av den menneskelige sivilisasjonen må forlate den undergangstruede jorden og begynne å reise inn i psykosfæren. De som kaller seg Åndene - menneskeslektens nye pastorer - tror at det finnes en ny planet i psykosfæren som egner seg til å leve på. Kolossale byer med hundrevis av kolonister har i århundrer reist gjennom psykosfærens fiendtlige verdener under åndenes veiledning. Målet var den nye jorden som skulle erstatte deres gamle hjem. Alle verdener som har passert, har blitt forbundet med portaler, og det er slik kjeden av verdener har blitt skapt.
Men slutten på de harde prøvelsene er ikke i sikte, og til slutt gikk Exodus i oppløsning på grunn av åndenes despoti og underjordiske intriger. Nye fraksjoner har oppstått - Imperiet og Harkback. Hver fraksjon hadde sine egne mål og sin egen filosofi. Harkbackene mente at den gamle jorden ikke var død, og Imperiet - den mest mystiske fraksjonen - mente at menneskene burde forbli i verdenskjeden. Motsetningene utviklet seg til en krig som har pågått i mange tiår i mange verdener.
Mens åndene er på vei mot sitt mål og harkbakkene søker den mytiske jorden, bygger keiseren opp sitt Svampeimperium ved hjelp av automatiske baser - sine Vice Frames. Han tror verken på den gamle eller den nye jorden.
I all hemmelighet skaper keiseren den mekaniske ånden - en supermekanisme som skal hjelpe ham med å oppdage nye verdener. Bare keiserens dødelige fiender, åndene, kunne oppdage nye verdener, og det var kilden til deres makt. Men nå er den nye tiden kommet.
En av Vice Frames begynner å teste denne mekanismen, noe som fører til fremveksten av et supersinn - den mekaniske Messias - og oppdagelsen av den parallelle kjeden av psykosfæriske verdener. Vi møter også de "tapte" Exodus-rammene og finner spor etter den mystiske utenomjordiske rasen. De tre sidene står midt i en dødelig kamp: svøpen mot keiserens slaver, åndenes piskeslag mot Messias' kall, en død sannhet mot en nyfødt løgn.
Hvem er åndene - menneskehetens redningsmenn eller drapsmenn? Hvem er Messias - dommer eller marionett? Hvem er keiseren? Hvem kommer til å vinne? Svaret får spilleren i løpet av den spektakulære enspillerkampanjen i Perimeter: Emperor's Testament.
"Jeg kjenner sulten spenning fra de høyeste sfærer. Svampens kjøtt og blod er satt i bevegelse; de pulserer rundt om i verden der keiseren skaper en ny historie om den store kjeden."
© 1C Company 2008-2012.
Utviklet av "К-Д ЛАБ".
Bruker programvare © GameSpy Industries, Inc. 2008.
GameSpy og Powered by GameSpy er registrerte varemerker for GameSpy Industries, Inc.
Alle rettigheter forbeholdes. Bruker Bink Video © RAD Game Tools, Inc. 1994 - 2008.