Principles of Blended Learning  Shared Metacognition and Communities of Inquiry

Principles of Blended Learning Shared Metacognition and Communities of Inquiry

The rapid migration to remote instruction during the Covid-19 pandemic has expedited the need for more research, expertise, and practical guidelines for online and blended learning. A theoretical grounding of approaches and practices is imperative to support blended learning and sustain change across multiple levels in educat......
fra 399,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
The rapid migration to remote instruction during the Covid-19 pandemic has expedited the need for more research, expertise, and practical guidelines for online and blended learning. A theoretical grounding of approaches and practices is imperative to support blended learning and sustain change across multiple levels in education organizations, from leadership to classroom. <EM>Principles of Blended Learning</EM> is a valuable framework that regards higher education as both a collaborative and individually constructivist learning experience. The framework considers the interdependent elements of social, cognitive, and teaching presence to create a meaningful learning experience. In this volume, the authors further explore and refine the blended learning principles presented in their first book, <EM>Teaching in Blended Learning Environments: Creating and Sustaining Communities of Inquiry,</EM> with an added focus on designing, facilitating, and directing collaborative blended learning en
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The rapid migration to remote instruction during the Covid-19 pandemic has expedited the need for more research, expertise, and practical guidelines for online and blended learning. A theoretical grounding of approaches and practices is imperative to support blended learning and sustain change across multiple levels in education organizations, from leadership to classroom. Principles of Blended Learning is a valuable framework that regards higher education as both a collaborative and individually constructivist learning experience. The framework considers the interdependent elements of social, cognitive, and teaching presence to create a meaningful learning experience. In this volume, the authors further explore and refine the blended learning principles presented in their first book, Teaching in Blended Learning Environments: Creating and Sustaining Communities of Inquiry, with an added focus on designing, facilitating, and directing collaborative blended learning environments by emphasizing the concept of shared metacognition.

Produktinformasjon

Oppdag Kraften i Principles of Blended Learning

Med Principles of Blended Learning: Shared Metacognition and Communities of Inquiry har du en uvurderlig ressurs for å navigere i det stadig skiftende landskapet innen online og blended learning. Denne boken er ikke bare en teoretisk tilnærming; den gir deg praktiske retningslinjer for å implementere effektive læringsstrategier. I en tid der fjernundervisning har blitt standard, er det avgjørende å ha en solid forståelse av hvordan man kan kombinere online og tradisjonelle læringsmetoder.

Hvorfor Velge Dette Verket?

  • Omfattende Rammeverk: Dette verkets rammeverk tar for seg de grunnleggende prinsippene for blended learning, med fokus på samarbeid og individuell konstruktivisme.
  • Felles Metakognisjon: Lær hvordan felles metakognisjon kan styrke læringsmiljøet og forbedre elevenes engasjement.
  • Samfunn av Utforskere: Utvikle og opprettholdige fellesskap av forskning for å utveksle ideer og erfaringer.

Essensielle Detaljer om Produktet

Principles of Blended Learning gir deg et solid fundament for å forstå de interrelaterte elementene som påvirker læring: sosial, kognitiv og pedagogisk tilstedeværelse. Boken oppfordrer til refleksjon og diskusjon blant lærere og studenter, noe som er essensielt for å skape meningsfulle læringsopplevelser.

Funksjoner og Fordeler

  • Interaktivitet: Inneholder oppgaver og øvelser som fremmer aktiv deltakelse.
  • Moderne Eksempler: Basert på erfaringer fra det virkelige liv, tilpasset dagens læringsmiljø.
  • Referanser til Forskning: Inkluderer omfattende forskning som støtter de diskuterte prinsippene.

Hvem Bør Lese Denne Boken?

Enten du er lærer, administrator eller utdanningsdesigner, vil Principles of Blended Learning gi deg verdifulle innblikk og verktøy for å forbedre læringsopplevelsen. I en tid der utdanning stadig utvikler seg, er denne boken et must for enhver som ønsker å være i forkant av blended learning.

Ikke vent med å forbedre kompetansen din! Få tak i denne boken i dag og bli en del av fremtidens læring.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnPrinciples of Blended Learning Shared Metacognition and Communities of Inquiry
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 399,- den billigste prisen for Principles of Blended Learning Shared Metacognition and Communities of Inquiry blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
319,-
Gjennomsnittspris:
355,-
Høyeste pris:
399,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig