Reforming Lesson Study In Japan Av Yuta (Tokyo Institute Of Technology Japan) Suzuki

Reforming Lesson Study In Japan Av Yuta (Tokyo Institute Of Technology Japan) Suzuki

This book elucidates the formation and development of theories of action in school reforms for Schools as Learning Communities (SLC) during ten years from its inception in 1998 in select Japanese elementary schools, junior high schools, and one secondary school. While growing international interest in Japanese lesson......
fra 1 759,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book elucidates the formation and development of theories of action in school reforms for Schools as Learning Communities (SLC) during ten years from its inception in 1998 in select Japanese elementary schools, junior high schools, and one secondary school. While growing international interest in Japanese lesson study is in pursuit of a standard lesson study, Suzuki offers a unique perspective into school reforms for SLC and how they resisted the standardization of lesson study out of concerns that it would limit a teacher¿s autonomous judgment and choice.</P><P>Through a theory-of-action approach in its examination of the pilot schools for SLC, this book clarifies:</P><P>¿ Why did teachers reform lesson study?</P><P>¿ What were the difficulties in reforming lesson study?</P><P>¿ Why were teachers working on school reform for SLC?</P><P>¿ Why did the school reform for SLC evolve from an elementary school to the junior high schools and high schools?</P><P>This book provides

Produktinformasjon

Oppdag Reforming Lesson Study In Japan av Yuta Suzuki

Er du interessert i hvordan skolereformer kan endre klasseromspraksis? Denne banebrytende boken, Reforming Lesson Study In Japan av Yuta (Tokyo Institute Of Technology Japan) Suzuki, gir en dypgående forståelse av teoriene bak Lessons Study som metode for skoleutvikling i Japan.

En unik tilnærming til skoleutvikling

Boken utforsker utviklingen av Theories of Action i skolereformer for Schools as Learning Communities (SLC). Gjennom en tiårsperiode fra 1998 og fremover, gir Suzuki oss et blikk inn i hvordan lærere i utvalgte japanske grunnskoler, ungdomsskoler og en videregående skole har navigert gjennom utfordringer og muligheter.

Viktige spørsmål besvart

  • Hvorfor reformerte lærerne lesson study?
  • Hva var utfordringene i reformprosessen?
  • Hva drev lærerne til å jobbe med skoleutvikling for SLC?
  • Hvordan utviklet reformene seg fra grunnskole til ungdomsskole og videregående skole?

Få en teoretisk forståelse

Ved å bruke en teori-of-action tilnærming, belyser denne boken viktige aspekter ved reformene og gir en solid teoretisk basis for å forstå utviklingen i japansk lesson study. Dette gjør den til en uvurderlig ressurs for akademikere og praktikere som ønsker å trekke lærdom fra fortiden for å forme fremtidige reformprosjekter.

For alle med interesse for utdanning

Enten du er en underviser, en forsker eller bare har en interesse for pedagogikk, tilbyr Reforming Lesson Study In Japan en rik kilde til innsikt. Den gir et omfattende perspektiv på hvordan japanske skoler har utviklet sine egne tilnærminger til leksemetodikk, og utfordrer standardisering som ofte kan hemme kreativitet i undervisningen.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnReforming Lesson Study in Japan av Yuta (Tokyo Institute of Technology Japan) Suzuki
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 759,- den billigste prisen for Reforming Lesson Study In Japan Av Yuta (Tokyo Institute Of Technology Japan) Suzuki blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste reise for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
1 055,-
Gjennomsnittspris:
1 751,-
Høyeste pris:
1 759,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig