Rosenlund David History Education as Content Methods or Orientation?

Rosenlund David History Education as Content Methods or Orientation?

Historical content, historical methods and historical orientation are three aspects that may be taught in history education. This study examines the emphases which are included in formal curricula texts and those which are included in teacher-made tasks. The results show that the curricula of history education contains histor......
fra 719,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Historical content, historical methods and historical orientation are three aspects that may be taught in history education. This study examines the emphases which are included in formal curricula texts and those which are included in teacher-made tasks. The results show that the curricula of history education contains historical content, orientation and methods, yet history teachers focus almost exclusively on the historical content. In a second step, this study examines the strategies with which students may process and combine elements from the three emphases of content, orientation and methods. The results provide insight into what strategies the students use and how they process the relationship between historical knowledge, historical methods and historical orientation.</P>

Produktinformasjon

Oppdag Rosenlund David History Education: Innhold, Metoder eller Retning?

Er du på jakt etter en dypere forståelse av hvordan historieundervisning kan struktureres? Rosenlund David History Education as Content Methods or Orientation? gir deg innsikt i de tre essensielle aspektene av historieundervisning: historisk innhold, historiske metoder, og historisk orientering. Denne studien utforsker hvordan disse elementene er vektlagt i både offisielle læreplaner og lærerlagde oppgaver.

Hva kan du forvente fra denne studien?

  • Innholdsanalyse: Få en grundig oversikt over hva som faktisk undervises i historieklasser.
  • Lærerens fokus: Oppdag hvordan lærere prioriterer historisk innhold over metoder og orientering.
  • Studentstrategier: Lær om de strategiene studentene bruker for å bearbeide og kombinere de ulike elementene i historieundervisningen.

I en tid hvor forståelse av fortiden er viktigere enn noen gang, gir Rosenlund David History Education deg verktøyene til å navigere i komplekse historiske sammenhenger. Studien viser at selv om læreplanene inneholder alle tre aspekter, er det ofte innholdet som får mest oppmerksomhet. Dette kan være en utfordring for både lærere og elever.

Kjernen i historieundervisning med Rosenlund David

Denne studien er ikke bare en akademisk analyse; den fungerer også som en praktisk guide for lærere som ønsker å forbedre sin undervisningspraksis. Med fokus på hvordan man kan integrere metoder og orientering i undervisningen, gir den verdifulle perspektiver på hvordan man kan engasjere elever på en mer meningsfull måte.

Rosenlund David History Education as Content Methods or Orientation? er et must for alle som ønsker å forstå dynamikken i historieundervisning. Enten du er lærer, student eller bare interessert i utdanning, vil denne studien gi deg innsikt som kan endre måten du tenker på historieundervisning.

Beskrivelse genereres automatisk basert på data vi har fra våre partnere.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerPsykologi og pedagogikk
FormatInnbundet
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 719,- den billigste prisen for Rosenlund David History Education as Content Methods or Orientation? blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste historie og dokumentar for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
431,-
Gjennomsnittspris:
578,-
Høyeste pris:
580,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig