Game Audio Programming 2

Game Audio Programming 2

Welcome to the second volume of Game Audio Programmin Principles and Practices ¿ the first series of its kind dedicated to the art of game audio programming! This volume features more than 20 chapters containing advanced techniques from some of the top game audio programmers and sound designers in the industry. This......
fra 589,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Welcome to the second volume of Game Audio Programmin Principles and Practices ¿ the first series of its kind dedicated to the art of game audio programming! This volume features more than 20 chapters containing advanced techniques from some of the top game audio programmers and sound designers in the industry. This book continues the tradition of collecting more knowledge and wisdom about game audio programming than any other volume in history.</P><P>Both audio programming beginners and seasoned veterans will find content in this book that is valuable, with topics ranging from extreme low-level mixing to high-level game integration. Each chapter contains techniques that were used in games that have shipped, and there is a plethora of code samples and diagrams. There are chapters on threading, DSP implementation, advanced middleware techniques in FMOD Studio and Audiokinetic Wwise, ambiences, mixing, music, and more.</P><P>This book has something for everyone who is programming au
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Welcome to the second volume of Game Audio Programmin Principles and Practices – the first series of its kind dedicated to the art of game audio programming! This volume features more than 20 chapters containing advanced techniques from some of the top game audio programmers and sound designers in the industry. This book continues the tradition of collecting more knowledge and wisdom about game audio programming than any other volume in history.Both audio programming beginners and seasoned veterans will find content in this book that is valuable, with topics ranging from extreme low-level mixing to high-level game integration. Each chapter contains techniques that were used in games that have shipped, and there is a plethora of code samples and diagrams. There are chapters on threading, DSP implementation, advanced middleware techniques in FMOD Studio and Audiokinetic Wwise, ambiences, mixing, music, and more.This book has something for everyone who is programming audio for a game: programmers new to the art of audio programming, experienced audio programmers, and those souls who just got assigned the audio code. This book is for you!

Produktinformasjon

Oppdag kraften i Game Audio Programming 2

Velkommen til Game Audio Programming 2, en uunnværlig ressurs for både nybegynnere og erfarne programmerere! Denne boken er den andre delen av den banebrytende serien om spilllydprogrammering. Den består av over 20 kapitler med avanserte teknikker utviklet av noen av de mest anerkjente lydprogrammørene og lyddesignerne i bransjen.

Hva du finner i Game Audio Programming 2

  • Omfattende kunnskap: Dypdykk i prinsipper og praksiser innen spilllydprogrammering som ingen andre ressurser tilbyr.
  • Praktiske eksempler: Hvert kapittel inkluderer kodeeksempler og diagrammer basert på faktisk brukte teknikker i kommersielle spill.
  • Bredt spekter av emner: Fra lavnivå miksing til høy-nivå spillintegrering, dekker boken essensielle temaer som trådprogrammering, DSP-implementering, og avansert middleware-teknikker i FMOD Studio og Audiokinetic Wwise.
  • For alle nivåer: Enten du nettopp har begynt med lydprogrammering eller har mange års erfaring, vil du finne verdifulle innsikter og teknikker i denne boken.

Hvorfor velge Game Audio Programming 2?

Å arbeide med lyd i spillverdenen kan være en utfordrende, men også utrolig givende oppgave. Denne boken er designet for å gi deg verktøyene du trenger for å lykkes. Enten du er programmerer, lydspesialist, eller bare har fått tildelt lydprogrammeringsoppgaver, er Game Audio Programming 2 perfekt for deg! Sett deg inn i kunnskapen som vil hjelpe deg å skape lydbilder som virkelig løfter spillopplevelsen.

En essensiell ressurs for enhver spillutvikler

Med Game Audio Programming 2 i hånden vil du være i stand til å takle enhver lydutfordring som dukker opp. Den er ikke bare en bok, men en helhetlig guide til kunsten og vitenskapen bak spilllydprogrammering! Gå ikke glipp av sjansen til å forbedre spillene dine og engasjere spillerne på nye og spennende måter.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 589,- den billigste prisen for Game Audio Programming 2 blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste data og informasjonsteknologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
589,-
Gjennomsnittspris:
589,-
Høyeste pris:
589,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig