Game Audio Programming 3: Principles And Practices

Game Audio Programming 3: Principles And Practices

Welcome to the third volume of Game Audio Programmin Principles and Practices¿the first series of its kind dedicated to the art and science of game audio programming. This volume contains 14 chapters from some of the top game audio programmers and sound designers in the industry. Topics range acros......
fra 697,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering

Produktinformasjon

Utforsk Det Nyeste Innen Spillegenskaper med Game Audio Programming 3

Velkommen til Game Audio Programming 3: Principles And Practices! Dette er den tredje boken i en banebrytende serie som utforsker kunsten og vitenskapen bak lyddesign i spill. Enten du er nybegynner eller erfaren utvikler, vil denne boken være et uvurderlig verktøy for å forbedre dine ferdigheter innen spilllydprogrammering.

Innholdet Du Ikke Vil Gå Glipp Av

Boken inneholder 14 kapitler skrevet av anerkjente eksperter innen spilllydprogrammering og lyddesign. Temaene spenner over flere sjangre, fra ARPG til FPS. Her får du kunnskap om alt fra lavnivå emner som datalydbehandling (DSP) til høy nivå konsepter som dynamisk musikkimprovisasjon. Nøkkeltemaer i boka inkluderer:

  • Dynamisk miksing
  • Ambience og lydeffekter
  • Split-screen lyd

Praktiske Anvendelser og Eksempler

Alt du lærer i Game Audio Programming 3 er basert på reelle erfaringer fra vellykkede spill, noe som gjør at du enkelt kan anvende prinsippene i ditt eget arbeid. Boken inkluderer kodeeksempler, diagrammer og matematiske formler som er direkte anvendbare i dine prosjekter.

Møt Forfatteren - Guy Somberg

Guy Somberg, forfatteren av denne boken, har dedikert hele sin karriere til utvikling av lydmotorer og har bidratt til kjente spill som Bioshock 2 og The Sims 4. Med sin erfaring og ekspertise gir han deg innsikt i de nyeste teknikkene og beste praksisene innen spilllydprogrammering.

Hvorfor Velge Denne Boken?

Uansett om du har programmert lyd i ett år eller ti år, gir Game Audio Programming 3 deg de verktøyene du trenger for å ta ferdighetene dine til neste nivå. Boken er designet for å være lettfattelig og praktisk, slik at du umiddelbart kan begynne å implementere det du lærer i egne prosjekter.

Er du klar for å heve lydopplevelsen i spillene dine? Ta steget med Game Audio Programming 3: Principles And Practices i dag!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnSomberg Guy Game Audio Programming 3: Principles and Practices
MerkeOther Brand
TypePapirbøker
Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerDatamaskiner og IT
FormatPaperback

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 697,- den billigste prisen for Game Audio Programming 3: Principles And Practices blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
697,-
Gjennomsnittspris:
746,-
Høyeste pris:
749,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig