Subject Literacy In Culturally Diverse Secondary Schools Av Dr Esther Daborn, Dr Sally Zacharias, Dr Hazel Crichton

Subject Literacy In Culturally Diverse Secondary Schools Av Dr Esther Daborn, Dr Sally Zacharias, Dr Hazel Crichton

This book supports teachers of all subject specialisms to consolidate their existing knowledge of language and shows them how to develop skills to use language to build subject knowledge at secondary level. Tasks guide the reader to think about the language we use for different purposes, and how we use it to describe, explain......
fra 399,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
This book supports teachers of all subject specialisms to consolidate their existing knowledge of language and shows them how to develop skills to use language to build subject knowledge at secondary level. Tasks guide the reader to think about the language we use for different purposes, and how we use it to describe, explain and learn about our world. This paves an accessible way for subject-related language to become more visible and enables readers to use accessible terminology to confidently talk about it, as well as modelling it and guiding the development of its use with all learners, including those with English as an Additional Language (EAL). Starting from basic educational principles, the book asks readers to consider the processes of learning and why every good teacher needs knowledge about language to support this, addressing a range of questions includin Who are the EAL learners? What are the processes of language development? How is language used to present and discuss
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This book supports teachers of all subject specialisms to consolidate their existing knowledge of language and shows them how to develop skills to use language to build subject knowledge at secondary level. Tasks guide the reader to think about the language we use for different purposes, and how we use it to describe, explain and learn about our world. This paves an accessible way for subject-related language to become more visible and enables readers to use accessible terminology to confidently talk about it, as well as modelling it and guiding the development of its use with all learners, including those with English as an Additional Language (EAL). Starting from basic educational principles, the book asks readers to consider the processes of learning and why every good teacher needs knowledge about language to support this, addressing a range of questions includin Who are the EAL learners? What are the processes of language development? How is language used to present and discuss knowledge in my subject? Why does every good teacher need knowledge about language to support subject literacy? The authors provide examples, discovery tasks, reflections and templates for activities, to help the reader identify the tools they need to set up a framework for scaffolding pupils' language development. With a progression plan, directed tasks, and formative feedback, this framework provides a template for classroom practice and further professional development.

Produktinformasjon

Utforsk ‘Subject Literacy In Culturally Diverse Secondary Schools’

Er du en lærer som ønsker å berike undervisningen din med ytterligere innsikt om språk og faglig literacy i mangfoldige klasserom? Boken ‘Subject Literacy In Culturally Diverse Secondary Schools’ av Dr. Esther Daborn, Dr. Sally Zacharias, og Dr. Hazel Crichton er akkurat det du trenger!

Hvorfor Velge Denne Boken?

Dette praktiske verket gir lærere, uansett fagområde, en mulighet til å forsterke sine språkkunnskaper og lære hvordan man effektivt kan bruke språk for å bygge faglig kunnskap på ungdomsskolenivå. Her er noen av hovedtrekkene:

  • Praktiske Oppgaver: Engasjer deg med oppgaver som veileder deg i tanken om språket vi bruker for ulike formål.
  • Kunnskap om EAL-elever: Få innsikt i hvem EAL-lærerne er, og hvordan deres språkutvikling fungerer.
  • Ulike Læringsprosess: Reflekter over hvordan språk brukes til å presentere og diskutere kunnskap i ditt fag.

Bygg et Sterkere Fundament med ‘Subject Literacy In Culturally Diverse Secondary Schools’

Boken setter fokus på språkutviklingens prosesser og hvorfor hver god lærer trenger kunnskap om språket for å støtte sin undervisning. Den adresserer essensielle spørsmål, som:

  • Hvordan kan jeg bruke språk for å beskrive, forklare og lære om verden?
  • Hva trenger jeg for å støtte språkutviklingen i klasserommet?

Praktiske Verktøy for Undervisningen

Med eksempler, oppdagelsesoppgaver og refleksjoner, gir forfatterne deg de nødvendige verktøyene for å sette opp et rammeverk for å veilede elevers språkutvikling. Gjennom en utviklingsplan og formativ tilbakemelding tilbyr boken et solid fundament for klassepraksis og videre profesjonell utvikling.

Invester i din egen og dine elevers framtid med ‘Subject Literacy In Culturally Diverse Secondary Schools’. Du vil ikke angre på det!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnSubject Literacy in Culturally Diverse Secondary Schools av Dr Esther (University of Glasgow UK) Daborn, Zac
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 399,- den billigste prisen for Subject Literacy In Culturally Diverse Secondary Schools Av Dr Esther Daborn, Dr Sally Zacharias, Dr Hazel Crichton blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste språk, litteratur og lingvistikk for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
399,-
Gjennomsnittspris:
399,-
Høyeste pris:
399,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig