The Illustrated Guide To The Mass Communication Research Project Av Patricia (Utica University Usa) Swann

The Illustrated Guide To The Mass Communication Research Project Av Patricia (Utica University Usa) Swann

This book makes mass communication research projects more accessible to the new student researcher through a balance between an academically rigorous guide and an informal and humorous student-centered approach. The Illustrated Guide to the Mass Communication Research Project¿s......
fra 629,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering

Produktinformasjon

Oppdag kraften i kommunikasjon med The Illustrated Guide To The Mass Communication Research Project

The Illustrated Guide To The Mass Communication Research Project Av Patricia (Utica University Usa) Swann er din perfekte følgesvenn dersom du ønsker å forstå og mestre massekommunikasjonsforskning. Denne boken er ikke bare en tørr akademisk tekst; den kombinerer en grundig tilnærming med en uformell og ofte humoristisk stil, noe som gjør den til en fryd å lese for både nybegynnere og mer erfarne studenter.

Unik visuell tilnærming

Med en visuelt engasjerende presentasjon, bringer boken liv til komplekse konsepter og metoder. Den følger en intuitiv oppbygging som passer til den universelle formatet for akademiske forskningsartikler, inkludert:

  • Abstract
  • Introduksjon
  • Litteraturgjennomgang
  • Metodologi
  • Hypoteser/forskningsspørsmål
  • Kvantitativ og kvalitativ analyse/funn
  • Diskusjon
  • Konklusjon

Metoder som gjør en forskjell

The Illustrated Guide gir en grundig forståelse av nøkkelmetoder innen massakommunikasjonsforskning som:

  • Observasjon
  • Intervjuer
  • Fokusgrupper
  • Case-studier
  • Innholdsanalyse
  • Spørreundersøkelser
  • Eksperimenter
  • Sampling

Hver kapittel inneholder eksempler som viser hvordan disse metodene brukes i virkelige forskningsprosjekter, og gir konkrete skrivemodeller for ditt eget arbeid.

Ideell for kommunikasjon og markedsføring

Enten du er student i medievitenskap, kommunikasjon, markedsføring eller offentlig kommunikasjon, vil denne boken være et verdifullt ressursverktøy for deg. Det spiller ingen rolle om du er på bachelor- eller masternivå; The Illustrated Guide vil fortsette å være en uvurderlig hjelp i din fremtidige karriere innen kommunikasjon og markedsføring.

Støtte og ressurser på nett

Boken er ikke bare begrenset til det trykte formatet. Du får tilgang til et webbasert ressurssenter som gir deg:

  • Utageringsguider for dypintervjuer
  • Moderatorhåndbok for fokusgrupper
  • Kodingskjema for innholdsanalyse
  • Observasjonsnotater
  • Temablader for SWOT-analyse og informert samtykke
  • Forskningsemnearbeidsark og litteraturgjennomgangsmatriser
  • Øvelser i koding

Alt dette gjørThe Illustrated Guide To The Mass Communication Research Project til et komplett læringsverktøy, perfekt for den moderne studenten.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 629,- den billigste prisen for The Illustrated Guide To The Mass Communication Research Project Av Patricia (Utica University Usa) Swann blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste matematikk og naturfag for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.