Game Feel Av Steve (Flashbang Studios Tempe Arizona Usa) Swink

Game Feel Av Steve (Flashbang Studios Tempe Arizona Usa) Swink

"Game Feel" exposes "feel" as a hidden language in game design that no one has fully articulated yet. The language could be compared to the building blocks of music (time signatures, chord progressions, verse) - no matter the instruments, style or time period - these building blocks come into play. Feel an......
fra 649,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
"Game Feel" exposes "feel" as a hidden language in game design that no one has fully articulated yet. The language could be compared to the building blocks of music (time signatures, chord progressions, verse) - no matter the instruments, style or time period - these building blocks come into play. Feel and sensation are similar building blocks where game design is concerned. They create the meta-sensation of involvement with a game. <BR><BR>The understanding of how game designers create feel, and affect feel are only partially understood by most in the field and tends to be overlooked as a method or course of study, yet a game''s feel is central to a game''s success. This book brings the subject of feel to light by consolidating existing theories into a cohesive book. <BR><BR>The book covers topics like the role of sound, ancillary indicators, the importance of metaphor, how people perceive things, and a brief history of feel in games.<BR id="CR
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
"Game Feel" exposes "feel" as a hidden language in game design that no one has fully articulated yet. The language could be compared to the building blocks of music (time signatures, chord progressions, verse) - no matter the instruments, style or time period - these building blocks come into play. Feel and sensation are similar building blocks where game design is concerned. They create the meta-sensation of involvement with a game. The understanding of how game designers create feel, and affect feel are only partially understood by most in the field and tends to be overlooked as a method or course of study, yet a game''s feel is central to a game''s success. This book brings the subject of feel to light by consolidating existing theories into a cohesive book. The book covers topics like the role of sound, ancillary indicators, the importance of metaphor, how people perceive things, and a brief history of feel in games.The associated web site contains a playset with ready-made tools to design feel in games, six key components to creating virtual sensation. There''s a play palette too, so the desiger can first experience the importance of that component by altering variables and feeling the results. The playset allows the reader to experience each of the sensations described in the book, and then allows them to apply them to their own projects. Creating game feel without having to program, essentially. The final version of the playset will have enough flexibility that the reader will be able to use it as a companion to the exercises in the book, working through each one to create the feel described.

Produktinformasjon

Oppdag Magien Bak Spilfølelse med Game Feel Av Steve

Game Feel Av Steve (Flashbang Studios Tempe Arizona Usa) Swink er en banebrytende bok som dykker dypt ned i det som kan beskrives som et skjult språk innen spildesign. Denne unike ressursen gir deg verktøyene til å forstå og etablere følelsen i spill, noe som er avgjørende for suksess i bransjen.

Hva Er Game Feel?

Forestill deg at spilfølelse er som de magiske byggesteinene i musikk – som tids-signaturer og akkorder. Som musikere må forstå disse elementene for å skape meningsfylt musikk, trenger spilldesignere å mestre følelsen for å skape engasjerende spillopplevelser. Game Feel fremhever viktigheten av følelser og sensasjoner og hvordan de påvirker spillerens involvering og opplevelse.

Hva Kan Du Forvente?

  • Teoretisk Grunnlag: Boken samler eksisterende teorier om spilfølelse og gir deg en sammenhengende forståelse av emnet.
  • Verktøy for Praktisk Bruk: Besøk det tilknyttede nettstedet for å få tilgang til en spillpakke med ferdiglagde verktøy for å designe følelser i spill.
  • Seks Nøkkelkomponenter: Lær om de seks viktige komponentene for å skape virtuelle sensasjoner, og opplev hvordan små endringer kan ha stor innvirkning.
  • Interaktivt Læring: Spillpakken tillater leseren å oppleve hver beskreven følelse som kan brukes i egne prosjekter.

Hvorfor Velge Game Feel Av Steve?

Game Feel er ikke bare en bok; det er en guide til å forstå et aspekt av spilldesign mange overser. Den passer for alle som er interessert i å løfte sine spildesignferdigheter til nye høyder. Enten du er student, hobbyutvikler eller en profesjonell designer, vil denne boka hjelpe deg å oppdage og utnytte kraften av spilfølelse i ditt arbeid.

Ta steget inn i den fascinerende verden av Game Feel, og oppdag hvordan små justeringer kan føre til store forbedringer i spillopplevelsen!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnSwink, Steve Game Feel (0123743281)
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 649,- den billigste prisen for Game Feel Av Steve (Flashbang Studios Tempe Arizona Usa) Swink blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
642,-
Gjennomsnittspris:
642,-
Høyeste pris:
642,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig