Ta steget inn i en ny forståelse av forbrukeratferd med Anthro-Vision Av Gillian Tett. I en tid der teknologi og dataanalyser dominerer, lærer denne anerkjente finansjournalisten og antropologiprofessoren oss å tenke som antropologer. Hva om nøkkelen til å forstå dagens samfunnsproblemer ligger i å studere menneskelig kultur?
Anthro-Vision er mer enn bare en bok; det er en reise inn i hjertet av menneskelig adferd. Med fokus på konkrete eksempler fra selskaper som General Motors og Intel, gir Gillian Tett oss et nytt perspektiv på hvordan vi kan navigere i en stadig mer kompleks verden. Boken viser oss at ansatte og kunder er mer enn bare tall – de har historier, følelser og behov som er avgjørende for å forstå helheten.
Med Anthro-Vision Av Gillian Tett får du ikke bare en dypere innsikt i markedene, men også verktøy til å tenke kreativt og innovativt i din egen hverdag. Kan det være at løsningen på dagens utfordringer finnes i vår evne til å forstå det menneskelige? Dyk ned i denne fengslende lesningen og bli en del av løsningen!
Produktnavn | Tett Gillian Anthro-Vision: A New Way to See in Business and Life |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 399,- den billigste prisen for Tett Gillian Anthro-Vision: A New Way to See in Business and Life blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.