The 8 Laws of CustomerFocused Leadership  New Rules for Building A Business Around Today’s Customer

The 8 Laws of CustomerFocused Leadership New Rules for Building A Business Around Today’s Customer

A leadership playbook for making customer experience a core aspect of your business.In a rapidly changing world filled with uncertainties, one thing remains crystal clear: customers are increasingly fickle and no longer care about loyalty to any particular company. In addition, many well-intentioned companies are falling shor......
fra 261,63
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
A leadership playbook for making customer experience a core aspect of your business.In a rapidly changing world filled with uncertainties, one thing remains crystal clear: customers are increasingly fickle and no longer care about loyalty to any particular company. In addition, many well-intentioned companies are falling short of customer expectations, despite every organization’s potential for excellence. The truth is customer experience is not what it used to be. New technologies, values, generational expectations, economic instability, - and the rapid pace of change all must be considered as you forge ahead. How do you put the customer first in the face of all these emerging trends?Using cutting-edge research and interviewing top leaders across industries, customer experience futurist Blake Morgan has pulled together eight new laws that the best companies follow in terms of building and maintaining a focus on the customer. Customer experience is a decision leaders must make every day, and this book shows you how:C.reate a customer experience mindset.eX.ceed longterm profit expectations by focusing on both short term and long term profits.L.ay out your customer experience strategy creation and stick to it.E.mbark on your 90 day get started plan.A.nticipate the future by being a customer experience futurist.D.on’t forget that employees are customers too.E.valuate success and measure what can be measured.R.eaffirm the priority - keep CX front and center.Learn the laws, see how the best companies apply them, and build them into your organization to become a transformational customer experience leader!

Produktinformasjon

Oppdag 'The 8 Laws of CustomerFocused Leadership'

Er du klar for å ta din virksomhet til neste nivå? The 8 Laws of CustomerFocused Leadership gir deg et kraftfullt rammeverk for å bygge en kundesentrisert kultur i din organisasjon. I en verden hvor kundelojalitet er i ferd med å blekne, er dette boken som hjelper deg å navigere i forretningslandskapet gjennom de mange endringene som skjer.

Hvorfor Velge Denne Boken?

Gjennom ny forskning og intervjuer med toppledere, har forfatter Blake Morgan identifisert åtte nye lover som de mest suksessrike selskapene følger for å sette kunden i fokus. Dette er ikke bare en vanlig bok; det er en lederskapsstrategi for å skape en uimotståelig kundereise.

  • C: Skap en kundesentrert tankegang.
  • X: Overgå både kortsiktige og langsiktige fortjenestemål.
  • L: Definer din kundereise-strategi og hold deg til den.
  • E: Begynn med en 90-dagers plan for implementering.
  • A: Bli en fremtidsrettet kundeopplevelsesleder.
  • D: Husk at ansatte også er kunder.
  • E: Mål suksess og evaluer meningene bak tallene.
  • R: Bekreft prioriteten av kundens opplevelse i alt dere gjør.

Bygg En Transformasjonell Kundereise

Å bruke disse lovene kan hjelpe deg med å transformere måten du driver virksomhet på. The 8 Laws of CustomerFocused Leadership gir deg innsikten du trenger for å forvandle tilnærmingen din til kundeopplevelse og skaper en varig innvirkning på bunnlinjen.

Det er på høy tid å bli en transformasjonell leder i en kunnskapsbasert økonomi. Er du klar til å ta steget?

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe 8 Laws of CustomerFocused Leadership New Rules for Building A Business Around Today’s Customer
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 261,63 den billigste prisen for The 8 Laws of CustomerFocused Leadership New Rules for Building A Business Around Today’s Customer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
239,2
Gjennomsnittspris:
259,-
Høyeste pris:
261,63
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig