The British Media Industries Av Vincent Campbell, Paul (The University Of Birmingham And Birmingham Women'S And Children'S Hospital Birmingh

The British Media Industries Av Vincent Campbell, Paul (The University Of Birmingham And Birmingham Women'S And Children'S Hospital Birmingh

The British Media Industries offers an accessible introduction to how the media in Britain operates and the impact that recent political, economic, and technological developments have had on the nature of media industries today. Split into two parts, this book starts by exploring......
fra 449,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<I><P>The British Media Industries</I> offers an accessible introduction to how the media in Britain operates and the impact that recent political, economic, and technological developments have had on the nature of media industries today. </P><P>Split into two parts, this book starts by exploring approaches to understanding contemporary media industries through political, economic, and technological terms. The second part delves further into issues and practices relating to individual media industries including newspapers, magazines, film, television, music, video games, and social media. The book adopts a political economy approach and is designed to engage students in an accessible way with key issues around the ownership and control of different sectors of the British media; UK and EU government regulation of the media, including content regulation and market/economic regulation; and the corporate strategies employed by leading media players, such as the BBC, Netflix, Google, a
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The British Media Industries offers an accessible introduction to how the media in Britain operates and the impact that recent political, economic, and technological developments have had on the nature of media industries today.Split into two parts, this book starts by exploring approaches to understanding contemporary media industries through political, economic, and technological terms. The second part delves further into issues and practices relating to individual media industries including newspapers, magazines, film, television, music, video games, and social media. The book adopts a political economy approach and is designed to engage students in an accessible way with key issues around the ownership and control of different sectors of the British media; UK and EU government regulation of the media, including content regulation and market/economic regulation; and the corporate strategies employed by leading media players, such as the BBC, Netflix, Google, and Apple.This is an essential textbook for undergraduate students approaching British media industries for the first time and will also be relevant to students undertaking introductory courses in Media Management and Media Economics.

Produktinformasjon

Oppdag britiske medieindustrier med "The British Media Industries" Av Vincent Campbell

Ta et dypdykk inn i britiske medieindustrier med denne tilgjengelige og engasjerende boken av Vincent Campbell og Paul. Dette verket gir en innsiktsfull introduksjon til hvordan mediene i Storbritannia fungerer, og hvilken innvirkning ny politisk, økonomisk og teknologisk utvikling har hatt på medieindustrien. Perfekt for studenter som er nye innen mediefaget!

En strukturert tilnærming til media

Del Boken er delt opp i to hoveddeler som gir leserne en helhetsforståelse:

  • Del 1: Utforsker de politiske, økonomiske og teknologiske tilnærmingene til dagens medieindustrier.
  • Del 2: Går i dybden på spesifikke mediesektorer som aviser, magasiner, film, TV, musikk, videospill og sosiale medier.

Fokus på nøkkeltemaer i medielandskapet

The British Media Industries tar opp essensielle temaer som:

  • Eierskap og kontroll i britiske medier
  • Reguleringer fra UK og EU for innhold og økonomi
  • Strategier fra ledende medieselskaper som BBC, Netflix, Google og Apple

Den perfekte læreboken for mediestudenter

Enten du er student innen mediehåndtering eller mediaøkonomi, vil denne boken være en viktig ressurs. Den gir et solid grunnlag for forståelse av mediemarkedet i Storbritannia, og veileder deg gjennom komplekse spørsmål på en lettfattelig måte.

Ikke gå glipp av sjansen til å utvide kunnskapen din om britiske medieindustrier. Investér i "The British Media Industries" i dag og bli en del av samtalen om hvordan mediene former samfunnet vårt!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe British Media Industries An Introduction
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 449,- den billigste prisen for The British Media Industries Av Vincent Campbell, Paul (The University Of Birmingham And Birmingham Women'S And Children'S Hospital Birmingh blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste språk, litteratur og lingvistikk for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
269,-
Gjennomsnittspris:
447,-
Høyeste pris:
449,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig