The Long Term (A Measure of Intimacy)

The Long Term (A Measure of Intimacy)

For our fifth issue of Space Magazine, we knocked on the doors at home and at work of those who refuse to follow a conventional path. On these pages, youll find a roll call of one-of-a-kinds doing it their way. To them we raise a glass. Heres to everyone who has a terror of repetition making it up as they go along.......
fra 149,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
For our fifth issue of Space Magazine, we knocked on the doors – at home and at work –of those who refuse to follow a conventional path. On these pages, you’ll find a roll call of one-of-a-kinds doing it their way. To them we raise a glass. Here’s to everyone who has a terror of repetition – making it up as they go along. _x000D_Our cover star, the stylist Camille Bidault-Waddington, is just such a non-conformist. Ask fashion insiders, and they will tell you that Camille lands some of the most competitive gigs in the industry. But it’s not her impressive CV that convinced us to put her on the cover – shot in Camille’s Paris apartment by Casper Sejersen. Instead, it’s Camille’s authentic approach, looking for “real” inspiration instead of trawling Pinterest. _x000D_For our second cover, we took a trip with a raconteur. His name is Ricky Clifton, a man who texts in capital letters and calls himself THE ONLY DUMPSTER DIVER. Ricky is one of the New York art scene’s true cult figures – an interior designer to the art world, decorator, florist, ceramicist, inventor, antique dealer and former taxi driver. This spring, photographer Victoria Hely-Hutchinson and set designer Julia Wagner jumped on Ricky’s bandwagon, drinking tea with art power couple Helen and Brice Marden, hanging out by gallery owner David Zwirner’s multi-coloured swimming pool and drinking at the hypnotic bar in Rachel Fienstein and John Currin’s home. With our portraits of Camille and Ricky, we dedicated our fifth issue to the radicals, people with originality in their bones and outrageous ideas in their brains – from the worlds of design, architecture, fashion and culture. Some may be under-the-radar, others influential and recognised. But the individuals we meet in this issue all live in colour. _x000D_

Produktinformasjon

Oppdag 'The Long Term': En dybdeanalyse av intimitet

Har du noen gang lurt på hva som virkelig ligger til grunn for langvarige forhold? Med The Long Term (A Measure of Intimacy) inviteres du til en reise av refleksjon og forståelse. Dette produktet utforsker kompliserte lag av intimitet og hvordan vi relaterer til hverandre over tid. Les videre for å oppdage hva som gjør denne boken til en nødvendighet for alle som ønsker å styrke forbindelsene i livet sitt.

Hva venter deg i 'The Long Term'?

  • Utsøkt design: Med et minimalistisk omslag som fanger essensen av emnet, er dette ikke bare en bok, men et stilfullt tillegg til stuebordet ditt.
  • Innhold for alle: Enten du er ung eller gammel, singel eller i et langsiktig forhold, er innsiktene her både tidløse og relevante.
  • Forstå intimitet: Boken dykker ned i hva intimitet virkelig betyr i dagens samfunn og gir leseren verktøy for å navigere i relasjoner med større bevissthet.

Mer enn bare en bok om relasjoner

Med The Long Term får du ikke bare teoretiske innspill; du får praktiske råd og realistiske scenarier som engasjerer leseren. Hver side er fylt med historier og anekdoter fra virkeligheten, som gjør det lettere å relatere og anvende lærdommene i egne liv. Det er som å sitte ned med en venn og diskutere de dypere spørsmålene i livet, og bli utfordret til å se ting fra nye perspektiver.

En nødvendighet for selvutvikling

Uansett hvor du er i livet, vil The Long Term (A Measure of Intimacy) gi deg verktøyene til å forbedre relasjoner. Denne boken er mer enn bare en leseropplevelse; den er en guide for selvutvikling og forståelse av det komplekse nettverket av intimitet som omgir oss. Ta første skritt mot dypere forbindelser, og bli inspirert til å skape relasjoner som virkelig varer.

Så hvorfor vente? Dykk inn i 'The Long Term' i dag og start reisen mot en rikere, mer tilfredsstillende tilværelse med de du holder nærmest. Dette er ikke bare en investering i en bok, men en investering i livet ditt.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe Long Term (A Measure of Intimacy)
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 149,- den billigste prisen for The Long Term (A Measure of Intimacy) blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
149,-
Gjennomsnittspris:
150,-
Høyeste pris:
156,63
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig