Level Design Av Christopher W. (American University Washington Dc Usa) Totten

Level Design Av Christopher W. (American University Washington Dc Usa) Totten

In this book, veteran game developers, academics, journalists, and others provide their processes and experiences with level design. Each provides a unique perspective representing multiple steps of the process for interacting with and creating game levels - experiencing levels, designing levels, constructing levels,......
fra 649,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>In this book, veteran game developers, academics, journalists, and others provide their processes and experiences with level design. Each provides a unique perspective representing multiple steps of the process for interacting with and creating game levels - experiencing levels, designing levels, constructing levels, and testing levels. These diverse perspectives offer readers a window into the thought processes that result in memorable open game worlds, chilling horror environments, computer-generated levels, evocative soundscapes, and many other types of gamespaces. This collection invites readers into the minds of professional designers as they work and provides evergreen topics on level design and game criticism to inspire both new and veteran designers.</P><P> </P><B><P>Key Features:</P><UL></B><P><LI>Learn about the processes of experienced developers and level designers in their own words</LI><P></P><P><LI>Discover best-practices for creating levels for persuasive play and de
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
In this book, veteran game developers, academics, journalists, and others provide their processes and experiences with level design. Each provides a unique perspective representing multiple steps of the process for interacting with and creating game levels – experiencing levels, designing levels, constructing levels, and testing levels. These diverse perspectives offer readers a window into the thought processes that result in memorable open game worlds, chilling horror environments, computer-generated levels, evocative soundscapes, and many other types of gamespaces. This collection invites readers into the minds of professional designers as they work and provides evergreen topics on level design and game criticism to inspire both new and veteran designers. Key Features:Learn about the processes of experienced developers and level designers in their own wordsDiscover best-practices for creating levels for persuasive play and designing collaborativelyOffers analysis methods for better understanding game worlds and how they function in response to gameplayFind your own preferred method of level design by learning the processes of multiple industry veterans

Produktinformasjon

Oppdag Verdenen av Spilldesign med Level Design av Christopher W. Totten

Klar for å ta spilldesign til neste nivå? Level Design av Christopher W. Totten gir deg en omfattende innsikt i hvordan erfarne utviklere tenker når de skaper fantastiske spilverdenene. Boken presenterer en samling av perspektiver fra veteraner innen spilldesign, akademia og journalistikk, som deler sine egne prosesser og erfaringer.

Hva Du Vil Lære fra Level Design av Totten

  • Unike perspektiver: Les om forskjellige tilnærminger til interaksjon og opprettelse av spillnivåer.
  • Praktiske metoder: Oppdag de beste praksisene for design av spillnivåer som engasjerer og fascinerer spillere.
  • Analyse av spilverden: Lær hvordan du kan forstå og analysere ulike spillverdener for å forbedre spilleopplevelsen.
  • Kreativitet og samarbeid: Finn ut hvordan samarbeid mellom designere kan føre til mer innovative løsninger.

Hvorfor Velge Level Design av Christopher W. Totten?

Hvis du er en aspirerende spilldesigner eller en veteran som ønsker å fornye teknikkene dine, er denne boken et must-have. Med sin blanding av teori og praktiske eksempler, vil du lett kunne anvende lærdommen på egne prosjekter og bidra til å skape minneverdige spillopplevelser.

Format: Boken er lett å lese og perfekt tilrettelagt for både nybegynnere og erfarne designere. Gjør deg klar til å dykke ned i en verden av visjonære designmetoder!

Invitasjon til Kreativitet og Innovasjon

Bli med på reisen inn i tankene til profesjonelle designere som arbeider med å utvikle fantastiske spilverden. Level Design av Christopher W. Totten stimulerer kreativitet og gir varige temaer for diskusjon og læring i spilldesign. Er du klar for å utvikle dine ferdigheter og lage gameplay som fanger spillernes oppmerksomhet? Denne boken er veien å gå!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerDatamaskiner og IT
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 649,- den billigste prisen for Level Design Av Christopher W. (American University Washington Dc Usa) Totten blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
649,-
Gjennomsnittspris:
649,-
Høyeste pris:
649,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig