
Markedsføringsledelse Av Bitte Paulsen Skaug, Christian Oxholm Zigler
Markedsføringsledelse: kort og godt. Boken gir en innføring i markedsføringsledelse, og har til formål å gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter. Boken er skrevet med utgangspunkt i Kotlers og Kellers Marketing managament. Med opplysninger om forfatterne. Forfattere: Christian Oxholm Zigler, Bitte Paulsen......
fra 99,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.<br>Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.
Topplisten: Universitetsforlaget Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Generelt
| Sett | Nei |
Populære produkter
From Values to Action The Four Principles of ValuesBased LeadershipMarketing Research with SPSSLeads MachineTop 50 Management Dilemmas The
The New MoneyDecline and Economic Ideals in Italy in the Early Modern AgeChain ReactionSports Marketing
Perspectives on Conflict Insights for Professional and Personal PracticePerspectives on Conflict Insights for Professional and Personal PracticeForward Thinking Drives Innovation and GrowthThe Agent's Edge









