Practical Rendering And Computation With Direct3d 11 Av Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley

Practical Rendering And Computation With Direct3d 11 Av Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley

Direct3D 11 offers such a wealth of capabilities that users can sometimes get lost in the details of specific APIs and their implementation. While there is a great deal of low-level information available about how each API function should be used, there is little documentation that shows how best to leverage these ca......
fra 629,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Direct3D 11 offers such a wealth of capabilities that users can sometimes get lost in the details of specific APIs and their implementation. While there is a great deal of low-level information available about how each API function should be used, there is little documentation that shows how best to leverage these capabilities. Written by active members of the Direct3D community, <STRONG>Practical Rendering and Computation with Direct3D 11</STRONG> provides a deep understanding of both the high and low level concepts related to using Direct3D 11. </P><br/><br/><P></P><br/><br/><P>The first part of the book presents a conceptual introduction to Direct3D 11, including an overview of the Direct3D 11 rendering and computation pipelines and how they map to the underlying hardware. It also provides a detailed look at all of the major components of the library, covering resources, pipeline details, and multithreaded rendering. Building upon this material, the second part of the text includ

Produktinformasjon

Oppdag mulighetene med Practical Rendering And Computation With Direct3D 11

Enten du er en nybegynner eller en erfaren utvikler, tilbyr Practical Rendering And Computation With Direct3D 11 av Jason Zink, Matt Pettineo og Jack Hoxley en dypdykkende innsikt i Direct3D 11-teknologien. Dette verket gir deg en solid forståelse av både de høynivå og lavnivå konseptene som er avgjørende for effektiv bruk av Direct3D 11.

Hva kan du forvente?

Boken er strukturert i to hoveddeler:

  • Konseptuell Introduksjon: Få en grundig oversikt over rendering og beregningspipene i Direct3D 11 og hvordan de fungerer på maskinvaren.
  • Praktiske Eksempler: Velg blant detaljerte eksempler som viser hvordan du bruker Direct3D 11 i vanlige rendering-scenarier.

Viktige funksjoner

  • Algoritme Design: Boken presenterer høynivå konsepter for design av rendering-algoritmer.
  • Utdypende Forklaringer: Lær de essensielle komponentene i Direct3D 11-biblioteket, fra ressurser til pipeline-detaljer.
  • Praktisk Koding: Få tilgang til kildekoden fra boken via en aktivt vedlikeholdt åpen kildekode rendering-rammeverk.
  • Varierte Bruksområder: Oppdag hvordan Direct3D 11 kan brukes i ulike virkelige situasjoner.

Få mest mulig ut av Direct3D 11

Ved å analysere når og hvordan man skal bruke forskjellige verktøy, forklarer denne boken hvordan du kan maksimere ytelsen i Direct3D 11. Med omfattende eksempler og tette beskrivelser vil du forstå optimale metoder for å utnytte denne kraftige teknologien.

Ikke gå glipp av sjansen til å berike deg selv med kunnskap og ferdigheter! Skaff deg Practical Rendering And Computation With Direct3D 11 av Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley i dag, og ta steget mot å bli en Direct3D 11-mester!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerNaturvitenskap og teknologi
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 629,- den billigste prisen for Practical Rendering And Computation With Direct3d 11 Av Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
377,-
Gjennomsnittspris:
626,-
Høyeste pris:
629,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig