Activity Theory, Authentic Learning And Emerging Technologies

Activity Theory, Authentic Learning And Emerging Technologies

Although emerging technologies are becoming popularised for teaching, learning and research, the relationship between their use and transformative effects on higher education remain largely unexplored. This edited collection seeks to fill this gap by providing a nuanced view, locating higher education pedagogical pra......
fra 649,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Although emerging technologies are becoming popularised for teaching, learning and research, the relationship between their use and transformative effects on higher education remain largely unexplored. This edited collection seeks to fill this gap by providing a nuanced view, locating higher education pedagogical practices at an intersection of emerging technologies, authentic learning and activity systems. </P><P>Providing numerous case studies as examples, the book draws from a wide range of contexts to illustrate how such a convergence has the potential to track transformative teaching and learning practices in the higher education sector. Chapters provide the reader with a variety of transformative higher education pedagogical practices in southern contexts, theorised within the framework of Cultural Historical Activity Theory (CHAT) and tool mediation, while using authentic learning as a pedagogical model upon which this theoretical framework is based. </P><P>The topics covered
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Although emerging technologies are becoming popularised for teaching, learning and research, the relationship between their use and transformative effects on higher education remain largely unexplored. This edited collection seeks to fill this gap by providing a nuanced view, locating higher education pedagogical practices at an intersection of emerging technologies, authentic learning and activity systems. Providing numerous case studies as examples, the book draws from a wide range of contexts to illustrate how such a convergence has the potential to track transformative teaching and learning practices in the higher education sector. Chapters provide the reader with a variety of transformative higher education pedagogical practices in southern contexts, theorised within the framework of Cultural Historical Activity Theory (CHAT) and tool mediation, while using authentic learning as a pedagogical model upon which this theoretical framework is based. The topics covered in the book have global relevance, with research paying particular attention to South Africa, Australia and New Zealand, where the authors are based. The book will be of interest to educators, researchers and practitioners in higher education, as well as those interested in emerging technologies in education more generally.

Produktinformasjon

Oppdag verdien av Activity Theory, Authentic Learning And Emerging Technologies

Er du en utdanner, forsker eller bare nysgjerrig på hvordan nye teknologier kan revolusjonere læring i høyere utdanning? Activity Theory, Authentic Learning And Emerging Technologies gir deg en uvurderlig innsikt i hvordan disse elementene sammen kan skape transformative pedagogiske praksiser. Med et friskt blikk på pedagogikk, kobles autentisk læring med fremvoksende teknologier for å gjøre læringen både engasjerende og relevant.

Nøkkelkomponenter i boka

  • Case Studier: Boken inneholder en rekke eksempler fra ulike kontekster, med spesielt fokus på Sør-Afrika, Australia og New Zealand.
  • Cultural Historical Activity Theory (CHAT): Teoretisk rammeverk som beriker forståelsen av læringsprosesser.
  • Autentisk læring: En pedagogisk modell som prioriterer ekte og meningsfull læring for studentene.

Transformasjon i høyere utdanning

Gjennom kapitlene i Activity Theory, Authentic Learning And Emerging Technologies får leseren innsikt i varierte pedagogiske praksiser som har en global relevans. Du vil lære om hvordan teknologi kan integreres i utdanningssystemer for å fremme aktiv læring, engasjement og reell deltakelse.

Hvem vil dra nytte av boka?

Dersom du søker å forstå de dype forbindelsene mellom teknologi og læring, er dette boken for deg! Den er designet for:

  • Utdannere som ønsker å forbedre sine undervisningsmetoder.
  • Forskere som ønsker å undersøke nye pedagogiske tilnærminger.
  • Praktikere i høyere utdanning som ønsker å implementere effektive strategier.

Ikke gå glipp av muligheten til å dykke ned i denne tankevekkende og innsiktsfulle boken. Kjøp Activity Theory, Authentic Learning And Emerging Technologies i dag, og bli en del av endringen i utdanningslandskapet!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 649,- den billigste prisen for Activity Theory, Authentic Learning And Emerging Technologies blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
649,-
Gjennomsnittspris:
649,-
Høyeste pris:
649,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig