
ny
Alliansebygging, Pent brukt bok
fra 99,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Alliansebyggin strategi, nettverk, marked. Alliansebygging har blitt den viktigste strategien for å oppnå økonomisk vekst, tilgang til nye markeder og kompetanse. Aldri før har bedrifter inngått flere strategiske allianser. Globalisering kombinert med teknologiske drivkrefter er viktige faktorer bak denne veksten. På den annen side viser det seg at de færreste allianser lykkes. Forskning tyder på at både bedriftseiere, ansatte og samfunnet taper på de fleste allianser. Denne boka gir elementær innføring i alliansebygging for moderne ledere og for studenter. Boka belyser følgende sekvenser frem mot alliansebyggin - Behov for alliansebygging - Valg av samarbeidspartnere - Forhandlinger - Implementering og ledelse av allianser Arne Nygaard er professor på Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Forfattere: Arne Nygaard Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 112 ISBN: 9788245004984 Vekt: 202 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2007 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Alliansebygging, Pent brukt bok |
Merke | Other Brand |
Alliansebygging, Pent brukt bokBrand Management: A Theoretical & Practical Approach (Pocket), Pent brukt bok uten markeringerConsumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk (Pocket), Akseptabel bruktbok med markeringerCreative Arts Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringer
ForhandlingerGlobal Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringerGründerskolen, Pent brukt bokOptions, Futures and Other Derivatives (Innbundet)
Informasjonsledelse: fra strategiutvikling til gevinstrealisering, Pent brukt bok uten markeringerIntegritet og innflytelse, Ny bokInternasjonalt konkurransedyktige bedrifter (Innbundet), Pent brukt bok uten markeringerKommunikativ ledelse: om verdier og styring i offentlig sektor, Pent brukt bok uten markeringer