
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse. Markedsføringsledelse inngår i et læreverk som består av tre bøker med fokus på ledelsesfag. Bøkene er spesielt godt egnet for fagskolen; både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen. Avdelingsledere og prosjektledere i private og offe......
fra 349,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringsledelse. Markedsføringsledelse inngår i et læreverk som består av tre bøker med fokus på ledelsesfag. Bøkene er spesielt godt egnet for fagskolen; både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen. Avdelingsledere og prosjektledere i private og offentlige virksomheter vil også kunne ha utbytte av læreverket. Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransemidlene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver. Disse bøkene inngår i læreverket: Økonomistyring Organisasjon og ledelse Markedsføringsledelse Forfatter er Mette Holan. Holan arbeider ved Fagskolen i Steinkjer, og har undervist i fagskolen i en årrekke. Forfattere: Mette Holan Utgave: 2 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 263 ISBN: 9788256271450 Vekt: 648 g Forla NKI-forlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2011 Veil. pris: 579 kr Kategori: Bøker
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Markedsføringsledelse |
Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 349,- den billigste prisen for Markedsføringsledelse blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Peter Drucker and ManagementInnovating From WithinWhy Care?Practical Digital Marketing and AI Psychology
Beyond Symbolic Diversity Equity and InclusionEssentials of Healthcare Strategy and Performance ManagementOperational Excellence in Your OrganizationThe New Lean
Vanishing Contract LawData-Driven Innovation in the Creative IndustriesInternational Case Studies in Innovation and Entrepreneurship in TourismCustomer Experience in Fashion Retailing