Er du klar for å utforske en av de mest innflytelsesrike artiklene innen markedsføring? An Analysis Of Theodore Levitt's Marketing Myopia av Monique Diderich tar deg med på en fascinerende reise gjennom tankene til mannen som ble kjent som "faren til moderne markedsføring". En essensiell lesning for alle som ønsker å forstå hvordan vi kan unngå vanlige feil i næringslivet!
Levitts artikkel fra 1960 setter fokus på et problem mange bedrifter har stått overfor i flere tiår – hvordan håndtere stagnasjon og fremtidig nedgang. Diderichs analyse gir deg:
Enten du er student, markedsføringsspesialist eller bedriftsleder, inneholder Diderichs analyse noen av de mest verdifulle lærdommene. Hennes verk er laget for alle som ønsker å:
Levitt lærte oss at suksess avhenger av å kjenne sin egen virksomhet. Jernbanene trodde de solgte skinner, men i realiteten solgte de transport. Hvis de bare hadde sett på det større bildet, kunne de ha omfavnet nye vekstmuligheter som lastebiltransport.
Å bruke teoriene fra Levitt kan ikke bare transformere din bedrift, men også skape nye og innovative måter å tilpasse seg et stadig mer konkurransedyktig marked. An Analysis Of Theodore Levitt's Marketing Myopia Av Monique Diderich er mer enn bare en bok; det er en verktøykasse for fremtidig suksess!
Klar for å dykke dypere inn i markedsføringens psykologi? Sikre deg et eksemplar av denne tankevekkende analysen i dag og ta din forståelse av markedsføring til neste nivå!
Produktnavn | An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 129,- den billigste prisen for An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.