Retail Design Av Marit Andreassen

Retail Design Av Marit Andreassen

I Retail design. Den fysiske butikken som markedsføringskanal presenterer og diskuterer forfatteren de virkemidlene som kan benyttes innenfor fagområdet retail design alt fra markedsundersøkelser og merkevareledelse til utforming og posisjonering av butikklokalet, eksponeringer og spesialeksponeringer.Temaer som behandles i......
fra 240,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p>I <strong>Retail design. Den fysiske butikken som markedsføringskanal</strong> presenterer og diskuterer forfatteren de virkemidlene som kan benyttes innenfor fagområdet retail design ¿ alt fra markedsundersøkelser og merkevareledelse til utforming og posisjonering av butikklokalet, eksponeringer og spesialeksponeringer.<br><br/>Temaer som behandles i boken er:</p><br/><ul><br/><li>kommersielle virkemidler for å øke lønnsomheten</li><br/><li>tilrettelegging av den fysiske butikken til ulike menneskers ønsker og behov</li><br/><li>konseptutvikling og strategier</li><br/><li>visualisering av virksomhetens identitet</li><br/><li>persepsjon og de menneskelige sansers kraft</li><br/><li>rommets påvirkning for vår kjøpsatferd</li><br/><li>vareplassering og dens kommersielle virkning</li><br/><li>å skape scenografiske etterligninger i utstillinger og butikker</li><br/></ul><br/><p>Retail design favner fag som sosiologi, antropologi og ledelse, så vel som design, arkitektur, salg og økonomi. En retail-designer må forstå både detaljistens merkevare og målgruppe, da butikken skal utvikles i henhold til det valgte konseptet og gi en inspirerende opplevelse og enkel kjøpsprosess for kundene.</p><br/><p>Utgivelsen henvender seg til studenter innen retail design og salg og markedsføring, og til alle som har interesse for hvordan retail design med den fysiske butikken som arena, kan skape verdier i samfunnet og for forbrukerne.</p
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
I Retail design. Den fysiske butikken som markedsføringskanal presenterer og diskuterer forfatteren de virkemidlene som kan benyttes innenfor fagområdet retail design – alt fra markedsundersøkelser og merkevareledelse til utforming og posisjonering av butikklokalet, eksponeringer og spesialeksponeringer.Temaer som behandles i boken er:kommersielle virkemidler for å øke lønnsomhetentilrettelegging av den fysiske butikken til ulike menneskers ønsker og behovkonseptutvikling og strategiervisualisering av virksomhetens identitetpersepsjon og de menneskelige sansers kraftrommets påvirkning for vår kjøpsatferdvareplassering og dens kommersielle virkningå skape scenografiske etterligninger i utstillinger og butikkerRetail design favner fag som sosiologi, antropologi og ledelse, så vel som design, arkitektur, salg og økonomi. En retail-designer må forstå både detaljistens merkevare og målgruppe, da butikken skal utvikles i henhold til det valgte konseptet og gi en inspirerende opplevelse og enkel kjøpsprosess for kundene.Utgivelsen henvender seg til studenter innen retail design og salg og markedsføring, og til alle som har interesse for hvordan retail design med den fysiske butikken som arena, kan skape verdier i samfunnet og for forbrukerne.

Produktinformasjon

Oppdag 'Retail Design av Marit Andreassen'

Retail Design er mer enn bare en bok; det er din inngangsport til å forstå hvordan den fysiske butikken fungerer som en kraftfull markedsføringskanal. Marit Andreassen gir oss en grundig gjennomgang av de ulike verktøyene som finnes innenfor retail design, og hvordan disse kan optimaliseres for å møte både butikkens og kundenes behov.

Hva kan du forvente av 'Retail Design av Marit Andreassen'?

  • Kommersielle virkemidler: Lær hvordan du kan øke lønnsomheten med effektive strategier.
  • Tilrettelegging: Oppdag hvordan man kan tilpasse den fysiske butikken til forskjellige menneskers ønsker og behov.
  • Konseptutvikling: Få innsikt i hvordan man utvikler unike konsepter og strategier for butikken din.
  • Visualisering: Skap en sterk visuell identitet for virksomheten din.
  • Persepsjon: Forstå kraften i de menneskelige sansene og hvordan de påvirker kundeforhold.
  • Rom og kjøpsatferd: Se hvordan butikkens layout påvirker kundenes kjøpsbeslutninger.
  • Vareplassering: Lær om den kommersielle virkningen av hvordan varer plasseres i butikken.
  • Scenografiske elementer: Bli inspirert til å skape minneverdige utstillinger i butikkene dine.

Hvem er boken for?

'Retail Design av Marit Andreassen' henvender seg ikke bare til studenter innen retail design, salg og markedsføring, men er også en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å forstå hvordan design av fysiske butikker kan skape verdier i samfunnet og for forbrukerne.

Konklusjon

Hvis du er interessert i å forvandle din butikkopplevelse til noe magisk, vil 'Retail Design av Marit Andreassen' være en fantastisk ledsager i reisen din. La deg inspirere til å ta skritt mot en mer effektiv og visuelt tiltalende butikk som virkelig fanger kundenes oppmerksomhet!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkNorsk
FormatPaperback
Størrelse
Produktvekt770 g
Høyde140 mm
Bredde170 mm
Generelt
Sett
Nei
Antall sider399 Sider
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 240,- den billigste prisen for Retail Design Av Marit Andreassen blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
240,-
Gjennomsnittspris:
240,-
Høyeste pris:
240,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig